ännu en torsdag.

jadå, en dag närmre helgen :)
morgonen börjades med prov. Provet tog en kvart att skriva, så jag hoppas att jag skrev rätt saker bara.

nu är jag sjukt sliten och sällskapssjuk. I desperat behov av en massage också.
Idrottsdagen igår satte ju sina spår. Längesen jag hade sån träningsvärk i rumpan, haha,
men men, man kan ju inte slappa ner sig, utan det var jag som åkte till gymmet också efter två frivilliga lektioner. Ibland är man bra dum =p

Men skönt var det iallafall, klarar fortfarande spagaten och bryggan (: haha.
var bara biffar på gymmet idag, gillar inte riktigt det.
skippade bastun med gubbarna idag dock, tyckte inte riktigt att det lämpade sig. =p

nu är man hemma, med morgonrocken på och träningsvärk värre än ja..
en jude på en cykel 1935?
haha. så rått det skämtet martin drog var. jag hoppas att ingen tog illa upp.
har inte ätit sen frukost, eller jo. frukt. jag blir inte hungrig längre.. isch.
jag får väl sitta och titta på när la familia äter, och tänka på denås som lär vara fast i verkstan resten av kvällen och natten.
Är sjukt trött idag, men det var ju riktigt svårt att slita sig från dataskärmen igår :) det var ju lätt värt det. som alltid.

imorgon är det fredag :) det enda som står mellan mig och helgfirandet nu, är en föreläsning , en håla och information om val inför tvåan. Yes. Samt en tripp till DK, men då har nog firandet redan börjat :)
kvällen ser ut som så, att det blir jag och min morgonrock, en balja te och en film.
imorgon blir det gymmet igen,
de hade ju förlängt giltighetstiden på mitt kort till den 10 maj.. så jag har missat 5 veckors träning helt i onödan. haha. lite att ta igen då alltså (:
det är bara att bita ihop, träningsvärk är iallafall ett gott tecken på att man utfärdat något.

kan inte släppa tanken på om det var okänsligt av mig eller ej, att vrålspringa bredvid en kryppling på löpbandet idag :/ eller? jag skulle ju springa, men borde jag väntat tills han var borta? hm. jag tänker nog alldeles för mycket har jag en känsla av.

Lifehouse - står på listan idag. något som vi har gemensamt, så det håller jag kärt.
får väl dra mig ner i köket och slänga ihop något att knapra på till filmen, så..
ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback