årsdag.

idag är det ett år sen man stod framför scenen och vrålade med i alla refränger.
ett år sen det var Millencolin,
ett år sen man träffade Dennis.

så, har legat i sängen till drygt halv 4 idag, numera påklädd och väntar således på att klockan ska gå snabbare.
Bussen till stan går halv 7, bussen till dennis tjugo över.
hoppas på en rolig kväll, med god mat och bra samtal.
flera roliga historier och smygpussar kanske rentutav.

om man skulle fixa smink och hår innan man sticker? det lär iofs rinna av i regnet på vägen, men då har man iallafall gjort ett försök.

skoskav och blåsor, träningsvärk och dåligt humör. haha.
var på vift ungefär 7 timmar igår, i ett par obekväma skor. guuud.
men men, smällar man får ta. fick ett par nya jeans på köpet. :)

jag är nervös idag. konstigt.. det brukar jag inte vara.
har tänkt en massa idag, undrar över en massa saker.
men är rädd för svaren, så jag låter nog bli att ens fråga.

"-risk för ett stort gräl." stod det i mitt horoskop idag, så jag ska nog hålla tyst ikväll.
byta musik på mobilen hinner man kanske också?
ynk.


får se hur det blir imorgon, ska till billyboy vid 7 iallafall och äta. får se vad ängelholmarna ska hitt på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback