galet , galet.

idag ska jag skriva så det glöder.
vänta bara. det är dock hemligt. schh.


igår -
tack allihopa :)


väcktes förskräckt av väckarklockans ekande pip,
tänkte "faaaan, dags nu igen". Kändes som om jag sovit två timmar.
benen vek sig när jag skulle gå. träningsvärk.
Mamma hade redan skrivit tre handlelistor. yessä.

tre timmar senare, bestående av matinköp och öl- och vininköp var man hemma igen. - Tåget går om 40 minuter. Eh, nej?
Jidder, jidder, men jag satt på tåget i tid iallafall. Träffade carrolajn på knutpunkten med bulis, fulis. :) Borgström var också i farten, på väg mot bowlinghallen med de fula skorna. Vi lämnade dem, och satte fart mot billys resident. Kom precis lagom, eftersom att de andra sällade sig till oss på bussen :)
Malin, Elin, Krille, Caroline, Billy och jag, bestod sällskapet av.
- Pizza, vitt vin och öl. Sann hälsokost i min smak.

efter att ha diskuterat fram och tillbaka om vilken beställning som lönade sig mest, fick vi iväg malin och elin för att hämta maten.
detta skulle enligt billy ta 5 minuter, 5. Det tog mer än en kvart! haha.
maten var god, sällskapet likaså, och bilderna var hetast.

rörde oss mot bussen, efter avbrott för Matrixkonster, och ninjaposer. (tro mig kära vänner, de bilderna vill ni INTE se)
båt, öl och inga pölsor (för omväxlings skull),
sen så var vi vid Retro.
Inget folk, äckeltechno, rökmaskiner i mänsklig form, och danskar.
Krille kom inte in, billy åkte hem.
Vi dansade, och dansade. och köpte öl, och dansade lite till.
Sen började sms:andet. haha.
Jag gick dessutom vilse i helsingör, blev bjuden på efterfest i de danska slumkvarteren, fann mig själv utelåst från färjeterminalen, försökte ta kontakt med ett danskt par via teckenspråk och till slut engelska, bröt oss in i färjehuset, stirrades ut på båten eftersom att jag var EN av FYRA passagerare. (stavas det ens så?)
Träffade skolkocken, fick höra om hans förfestande med Mormor 71 bast, invigning av baren, löften om inbjudan, snack med diskpojken och svarttaxi. det är ännu inte säsong för pilotglasögon =p aja.

jag vill ju påstå att det slutade ganska bra :)
känns enormt lättnande.
längesen jag skrattade så.

- Vet du varför bladlössen är så små?
De har stannat i växten.

en natt full av visslingsförsök, viktlyftarförsök (ja, min arm gick ur led, NÄSTAN) filosoferande, bekännelser, trots och terror.
Helt i min smak.

Frukost,
baguette, latte och cola.

Lunch,
kroppen tar ut sin hämnd i illamående och magkatarr.

Middag,
typ nu. banan. tack - hej. haha. :)

har fortfarande inte sovit inatt, om man inte ska räkna med nästan hela 2 timmarna imorse kring 8 snåret. börjar bli dags? orka. sömn är överskattat ;)
detta lovet är det bästa på länge. ändå gör det mig inget att det snart är slut, för jag vet vad som väntar i skolan. procivitasluder ;D
- jag ska lätt trycka upp tröjor till oss (:


för att avsluta det hela lite kitchigt.
- Detta är livet, och jag gillar det. :)


tack för mig och mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback