tjejkväll och idrottsdag.

Jadu, idag har jag minsann varit duktig.
Det hela började redan igår, när alla var så sjukt uttråkade i skolan. Bestämdes att det skulle bli film och middag och mys hemma hos mig. :)
Efter jag hade varit och fikat med Denås villsäga. Jag får egentligen inte kalla honom det, men det skiter jag i. haha.

jag är en ond person. speciellt när jag har PMS, så det hela slutade med trots och nosigheter. även en välförtjänt avslutning :)

Fikan bestod egentligen mest av att jag satt på en bänk och väntade medan puckot var och klippte sig, för att sedan promenera genom stan, ta en kaffe och bli inputtad i en cykel. den värmde btw.
Var otroligt somrig igår också, kändes fint :)
På väg ner till tåget han jag också klämma en gubbe i svängdörrarna, skämmas livet ur mig och gömma mig på perrongen. Så jävla klumpig.

Kom hem iallafall och fick hetsstäda så mina gäster inte skulle dö av dammallergi. :) Eftersom att carro alltid kör vilse också, (hennes lokalsinne sviker till och med på en rak väg) så fick jag såklart möta tjejerna. Men det löste sig snart, de fick ju en fin inblick i naturen här iallafall.
Senare blev det middag, Just friends och Hostel.
Just friends är ju både söt och rolig, medan Hostel var mest vidrig.
Det ingår inte i vad jag kallar underhållning att se hur någon knipsar av tår med en bultsax, borrar i bröstkorgen, eller eldar någons ansikte med en blåslampa. - Nej, tack.
Sen var det ju vi som inte vågade sova med några kroppsdelar utanför täcket. haha.
Caroline vaknade upp imorse och hade ont i tån.. Liksom.
 
"- Typiskt att någon ska komma och hugga av en tån när man ligger och sover."

Efter frukost och packande blev det moppefärd till tåget. Yes.. det värsta är att min moppe låter som en cross nu igen.. eller en HD. haha. jag blir så trött. Problemen ökar bara med antalet saker man har.
Kom fram iallafall, och satt och sov på donken tills bussen skulle gå.
Man går ju inte ner till Pålsjö i onödan liksom.
Mötte upp med billyboy iaf, han var lika snyggare än vad jag kände mig. haha.
Sen blev det joggning, power walk, styrketräning och hopp samt spurt uppför branta backar.
- Återigen var jag nära döden.

Kändes dock skönt när man väl var klar.. så det var jag som joggade frivilligt på väg ner mot gröningen. sinnessjukt, jag vet. Fika och sen tåget hem. Svintrötta var vi..
Blev två CSI-avsnitt när vi kom hem, sen somnade caroline.. haha. hon somnar alltid.
Så vi gick upp och la oss.. jag har nog aldrig sovit så gott. helt sjukt.
men jag drömde mysko saker, i stil med att jag trillade ner från sängen och blev förhörd av caroline när jag sov. illa illa.
Sen åkte hon hem, och jag höll på att somna med huvudet i fek-boken. Sen väckte Denås mig, som vanligt. haha. Det provet imorgon lär ju bli superskoj. inte.
Blivit klar med spanskan också. Kul att de lägger in extra lektioner på ens lediga dag?! idioti.
Men men, sömn är ju överskattat eller hur, så det gör ju inget.

en film till nu hade suttit fint, kanske blir Casanova? :)
lär ju ha ångest tills man får resultatet av det nationella provet.

orkar inte sitta vid datorn iallafall, har tröttnat på det hela.
längtar till helgen, äntligen så händer något liksom.
Oscarsgala imorgon, bojkott.
Retro/Arom på fredag. bojkott.
Filmkväll/middag/mys på lördag
Grillning/karuseller på söndag :)
Ide på söndag.

Så lyder planen. fina grejer det där.

" don't you look for me, because I could be anywhere."
love might find me first.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback