åh, jag önskar.

det finns så mycket man vill här i världen, frågan är bara om och hur man någonsin kommer förverkliga sina drömmar? Finns det tid och rum, finns det vilja och motivation, finns det möjlighet och inspiration?
Kanske är det bara jag som grubblar på sådant, en vanlig måndagseftermiddag.
Har nyss varit och käkat lunch, och fördriver lite tid här i datorsalen med gustav och johan.

Har  haft två hålor idag, ska ha totalt 3 lektioner, men slutar lik förbannat lika sent.
Blir träning efter tyskan, och garanterat stim på lektionen.

Malin har krupp - jag lider med henne,
och Billy har åkt hem.

Matten sög - Jag blev mest förbannad över att idiotförklaras på nytt, om & om igen.
När man räcker upp handen för att få ett slut på lidandet, ignoreras man och han upprepar exakt det du skulle sagt, i 7 takter lägre tempo.
Tiden rinner ut i sanden, och vi hann räkna 3 uppgifter på lektionen.
Har prov om en vecka, eller om två, på omprovsdagen.

Dennis har åkt igen igår, och jag hoppas att få en glimt av dig nästa helg. Du är söt.
Blev ingen julskyltning dock, men vi fick träffa Sara-Sarah på Graffiti istället.
Då blev vi vänner igen, av någon konstig anledning.
Men det kändes bra och jag är glad.
Kommer bli bra till helgen också, får lösa sig på bästa sätt.
Och emma kommer i toga på lördag :), efter jag grattat gullegrisen.

Hoppas bara han blir glad för presenten... eller det borde han?
Klart han blir. tror jag. haha.

Måndagen är snart över, imorgon är vi lediga, och sen har halva veckan gått.
Ibland älskar jag vårt schema. Provschemat är dock inte lika populärt.

Hms. Mitt sällskap slutar om 50 minuter, så vad ska jag då göra?
Får väl gå en runda, fastän det är askallt ute, eller så stannar jag här inne och gör ingenting alls.
Faktiskt så känns det ganska lockande. Varför anstränga sig i onödan liksom?
:)

Snart blir det julbak också, nu när lussebullsbakandet är över.

- Lussevakan är dessutom inplanerad :D härligt.
- Dennis får jullov den 15:e, emma också, så ni kan gott slava under mig ;)
- PPP den 19:e
- Avslutning?
- Mys och sånt
- Nyår ;D

Känns bra faktiskt att man fått så mycket gjort. Det är inte långt kvar nu av det gamla året.
Så, titta inte bakåt, se framåt.
Det gamla är glömt och det nya ovisst. Utforska!

peace out.
mimi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback