allt jag ville var att kyssas som på film.


Tjejkväll hos steffi igår, var mysigt :) pratades mest om fylleminnen till middagen och till filmen var det 10 tjejer i en hörnsoffa. Haha, lite lökigt, men gött ändå.
Drog ner till stan och mötte en emo-kille som var dyster.
Han ville prata med oss, men vi tyckte det var bäst att han följde med sina kompisar.
och Nej, vi ska inte banta. Typ ;D

Försökte få tag på dennis och björn men misslyckades. Så, jag spenderade tiden på en bänk, bredvid
en rosa spya. Ganska så äckligt faktiskt, men ändå intressant.
Jag försökte lista ut vad den/det ätit.

Kom hem så småningom iallafall, för att få höra att jag såg ut som en kokt gris.
Pratade med dennis också som lät rätt så nykter :)
Kändes skönt, då.
Men men, ibland går det illa. Igen.

Idag då?
Har varit och tränat med krille på gymmet,
hälsat på dennis,
stressat hem och gjort mig i ordning.
Ska packa lite stuff nu sen så bär det av till malin för en hellyckad kväll.

& Älskling, Grattis igen. Får hoppas att detta året blir stabilare än det förra,
alltså håll i dina saker.
(och försök inte överträffa din flickvän)

Ikväll är det jag som överträffar dennis, men drickan håller jag hårt i.
Det enda jag äger ikväll, tillsammans med min sovsäck.

Men men, ha det så kul ikväll,
puss & kram, ses på stan. (Påarp!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback