att blogga är fult och opersonligt.

bara för det ska jag spamma också.

I löv jo, din lök.

"Det känns så kommunalt med så många frånvarostreck" - svenska Lotta.

Nu är jag typ lugnare.
Måste fixa det med nästa helg bara.

Kvällens musik? - Julmusik.



och du?

"som ett ljus i den mörkaste natt,
knarrandet av snö under skosulorna,
värmen från solen vid soluppgången,
den kittlande känslan vid vindens beröring,
som en varm bris i håret.

som en smekning över kinden,
en kyss i pannan,
ett leende som aldrig bleknar.
ljuset som leder hem,
och tanken som värmer inifrån.

Känslan som vänder grått till glatt,
besvikelse till lycka,
som genom ett ord får mig att smälta.
med glimten i ögat, får du mig att aldrig vilja släppa taget.
Du är min morgon, mina tankar finns hos dig varje middag,
och om natten finns du i mina drömmar."

Skrevs den 10 juli, och står sig lika starkt än idag.

Älskling, ring mig. Får inte tag i dig.

74089-105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback