Franska nätter.

yeah


- sjukt läcker bild. Och nej det är inte jag, mitt ass är större. Tre dimensioner större.


Vi ska tacka Malin för en asbra kväll & god mat & underhållning i lördags :)
Och förlåt för att jag tog din säng och grävde ner mig, när ni såg porrfilm. haha.
Jag blev smått rädd.
Annars bjöd kvällen på:
- Good spicy food
- Snorklande i badkaret (Jenni)
- Jag har aldrig (Deckat och blivit inlindad i två toarullar, nekat trekant med två tjejer - KIM)
- Kortspel & udda satsningar från gänget
- Schysst musik - tror jag.
- Kramar och go stämning.

Nej, det var nice.
Längesen man var på privatfest, och denna urartade inte ens ;D
Snackade lite med typ alla kändes det som,
agerade mamma också ( vilket är ganska vanligt när jag själv inte är som en 3-åring)
Hittade våra lussebullar hårdgrillade på golvet också,
det mysteriet är ännu inte löst för mig alltså. Haha.

Städade undan lite i köket sen somnade jag gott i Malins mjuka säng,
för att vakna och höra otroliga snarkningar.
Grrrrrr.

Upp vid 8 sen och raka benen och makea sig igen. Ledt.
Träffade dennis sen i stan, så stilig så,
sen blev det brunnby och släkt för hela slanten.
Fick reda på hela sanningen också, vilket egentligen visade sig vara en bekräftelse på det jag redan antytt.
God I'm så grejt.
Jag axlade min roll som flickidol också, haha.
Naw, Bella är så söt. 2,5 år med änglahår och ljus röst.
Ska rita en ponny eller något till henne nästa gång :) så blir hon kanske glad.
Hon satt och klappade mig hela vägen in till stan, blev helt varm i magen.
- Nej emma, Du ska inte ha några barn nu!
- Bara ett litet?
- NEJ!
- okej, då. Inte ens ett minilitet?
- NEJ!
- Okej..

 Jag är nog sjuk, iallafall schizo.. men det är rätt soft ändå tycker jag.
Det är ju ingen som mobbar mig så det måste ju accepterats av min umgängeskrets, eller så är de lika störda själva? Haha. Känn dig träffad.

jaddå, idag var det ju måndag. (Hata måndagar)
Försov mig 1,5 timme och fick skriva min del av redovisningen på tåget - som var 10 minuter sent -
och träna in det på väg upp från knutan - rulltrappan funkade inte, dagens första I-landsproblem -
så jag dog, minst en gång.
Kom fram i tid iallafall och Malin och gänget var redan preppade så det hela gick som smort.
MVG var det på mig också ;)

efter det hela träffade vi steffi :(
jag beklagar, eller vad man säger. Hemskt iallafall.

Blev tröstätning från Alexandras sen i matsalen, innan man tryckte i sig grekiska biffar och vitlökssås.
Flåsade extra mycket på Engelskan och tyskan sen.
Fattade dock noll av shakespeare-filmen. Noll kåll. verkligen.
Ska nog skaffa en tolk tills nästa gång, eller läsa boken eller något om vi ska analysera den sen.
Man har sina trix ;)
Tyskan var soft, som alltid,
och gymträningen var seg. Har blivit seg nu på sistone, man orkar inte lika mycket.
Så - jag som skulle sluta röka - gick och köpte ett nytt packe.  Fyy.
Men jag köpte faktiskt ett äpple och en grön banan - som smakade gräs - också.
Det du.

Dagens sjukaste scen då?
Knutpunkten:
Ett fyllo börjar skrika åt en liten unge - som inte såg helsvensk ut.
Ungen käftar tillbaka, ungens mamma likaså.
Fyllot lackar och hotar ungen med stryk ( Unge = 7 år)

Gud, vad ska man inte hinna se innan man dör?

Blev rädd att jag skulle bli rånmördad i åstorp också när jag väntade på pappa.
Såg till och med bilder framför mig hur de dumpade liket på perfekta gömställen i gränderna och vid cykelskjulet. Usch, läskigt.
Tur att jag bara fick stå och frysa ihjäl och hotas i 10 minuter.

Om man skulle typ laga mat, eller dissa maten och lägga sig?
Ledig imorgon, träning på dagen och sen blire käk och lussebulls-filmtajm hos Krille med tha people in tha hood. Alltså, vitlök imorgon också.

Såååå, Kyss haj
- Negerpung.

Ps. Min hand är fortfarande full av genitialer och ordet Dase. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback