Glädjeskutt^2

pussas


Det är inte mycket som slår ett glädjeskutt,
knappt något som slår 2!
Nej, igår var en bra dag. En faktiskt jättebra
dag. Det gillar vi.
Fastän Malin gjorde mig halvt invalid och fick mig rulla
runt på golvet i smärta & asgarv, så var det underbart.
Ändå.
Vi skippade geografin och hängde på donken,
blev dock lite pinsamt när vi skulle gå och
slänga våra 5 brickor.
KrängarNa!
Haha, vi skyller det på Linnea tycker jag ;)
Det blev Om möjligt ännu mer pinsamt när vår
geografilärare kom gåendes, så vi sprang in på
tjejtoan och gömde oss. Där hittade vi Frida, så
vi softade med henne på golvet. Sen kom Nicole också
så där satt vi ganska bra och pratade om lite allt möjligt. :)
Var oväntat bekvämt där inne på stengolvet. Liksom, lugnt och skönt.

Blev senare film = Lilla Kyckling, som laggade asfett, film på mobil och
drygt 2,5 timme på gymmet.
Kom hem och lackade, sen fick jag till slut mat, och sen blev det sängen.
Denås ringde såklart och väckte mig tio över elva igen, men
jag kommer knappt ihåg vad jag sagt. Hoppas jag inte sa något dumt.

Marknadsföringsuppgiften blev uppskjuten till
vecka 3, så man kan softa lite nu.
Har bara kvar en redovisning och ett prov,
sen är det typ party och lov.

Dennis fyller år imorgooon, ska smyga ner hans grejer till tempel idag tänkte jag.
Måste fixa ett fint kort bara, som pricken över i:et.
Ingen R-tid idag, men fick åka med pappa lik förbannat klockan 7 imorse.
Malin anländer dock snart hoppas jag, så vi kan få klart vår svenska och sånt.
Sen är det helg & allt.
Blir ozzie när vi slutat, sen är det tjejkväll och jakt på stan som gäller ikväll,
och Malins middag imorgon. Middagen blev fest på 15 pers istället. Haha.
Denna gången behöver vi ju inte röka på, inte sant?
Malins mamma blir så ängslig då. Haha!

Nej, nu ska jag slagga i en skön soffa tänkte jag.
Så, sköt om er, allihopa. (Emma också!)

I miss jo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback