Gul Jod '06.

kusinerna



Snart börjar det hela.
Julstök fram tills dess, efter gårkvällens bravader. Haha.
Gud ja, inget förändras visst med åren.
Städning och tillfixning, sen kommer juggarna :)
Ser fram emot mat och "gotter", som pappa skulle uttryckt det.

Har redan fått öppna mina julklappar från Denås och de i strumpan :)
Märktes ju att en viss någon hade tänkt till. Blev verkligen jätteglad :)
Ramen är fixad och står i fönsterkarmen, teddybären ligger nerbäddad i sängen och kalendern har snart sin hedersplats ovanför sängen ;) haha.

De första julhälsningarna är redan klara, Billy hann först ;)
Impad faktiskt där, julens första timme.

Gud, man är nog lite distraherad, såhär lång tid har det aldrig tagit att skriva ett inlägg,
kan det kanske bero på min falsett-falsk-sjungande käre bror som vrålar i mitt öra,
eller är det bara mammas ondskefulla vrål nerifrån trappen om städning och förberedelser som har börjat plåga mig?
Vem vet.

Inatt drömde jag ännu en fin dröm. haha.
Igår var jag FBI-agent som möttes av en kvävas-i-plastpåse-död på en buss.
Inatt var jag istället förföljd och fick diskmedel i diverse kroppsöppningar (ögon mm) innan jag för att rädda mitt eget skinn fick sticka ner min fiende och hugga av huvudet med en kockkniv.
- Ja, jag borde nog söka hjälp.

Men men, en vadslagning hade kanske varit på sin plats nu..
"Hur många kilo kommer man öka i vikt under juledagarna?"
a) 1 kg
b) 3 kg - som tidigare år
c) 5 kg
d) 15,7 kg - vore ju rekord.


Har precis berättat om vilka olika folk det finns på skolan.. svaret?
- Transvestiter, blondiner, fyllon, pundare = gräs & amfetamin,
nållor, datanördar, medelmåttor, copycats & efterapare och några få original.

ProUnit fo'life. Undrar när vi får våra tröjor egentligen?
Lide kasst alltså.

Nej men nu ska jag börja fira jul och sånt, tror jag.
De kommer om två timmar så. Yeah!
Sill & choklad, prinskorv och skinka, kål -> att gömma under brorsans säng inatt,
och en jäger på det. ;D

Påss, det är Juuuhuuel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback