if this is communication, I disconnect.

trodde inte det var sant när jag vaknade imorse.
Svullen och likblek med små ögon.
Det skulle bli en toppendag.

Hade bara två lektioner iallafall,
Billy kom & Malin lät bli =p
Fick redovisa samhällen,
sen fick vi ryskaproven - 8,5 fel på 125 poäng.
Lite stolt faktiskt.
Anders hade lagt ut religionstentan också, så man blev ännu gladare :)
Lite lökigt att man ska behöva ta till sånt för att känna att man får ut något av dagen =p

Skulle tränat idag också, men jag sträckte ju mig när jag var ute och sprang igår.
Yeah. Blir gymmet imorgon istället.

En timmes sömn och mat i magen, sen så hade man inget att göra igen.
Thank God it's friday soon.

Man kanske får ta itu med matten, eller inte?
orka göra något egentligen?

Nej - åter till sängen och knast-räknandet.

3 skoldagar kvar, sen är det looov.
Imorgon kommer du hem. ♥
Förlåt.

prästkrage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback