Jag undrar vad du gör & är.

hand

Faktiskt så saknar jag dig, väldigt mycket.
Jag börjar bli sakteligen sjukligt trött
på ryskan. Det känns hopplöst och
meningslöst. Till och med Knetus kommer
få bättre resultat än jag får. Det känns ju
alltid kul. Verkligen. Men vad gör det?
Det är ju för bövelen ryska, vad ska jag med
ett mvg i det till? Eller? Tänker jag fel?

Har tryckt i mig ett halvt spanskt choklad.
Mormor hade varit här och dumpat möget.
Men det var rätt gott, iallafall när man är
hungrig.. Har fortfarande inte fått någon
föda i mig, om man inte räknar med de två
clementinerna jag tryckte in i flabben när jag
precis kommit innanför dörrarna. Ibland
slås man av tanken att man måste vara
gravid eller något. Det kan inte vara sunt.

Men men, åter till ryskan. Orka. Ja, kom
igen nu Emma, ansträng dig. Fokusera!
- Men jag vill inte. Jag orkar inte.
- Nu!
- Men jag vill sova?
- Sätt fart!
- Men... okej då.

Maten kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback