Pro-Nyår

Inför nyår, alltså för er obildade nållår ;D

Ser fram emot morgondagen,
och det är med glädje och värme jag ser tillbaka på det gångna året.
Bravader och tillslag, bus och nedslag, sena nätter och svettiga timmar.
Jag är tacksam över allt som hänt, de minnen jag fått och alltid kommer ha med mig.
Överlycklig över dagarna med er,
och skrattar än idag åt våra bravader, fastän de ligger långt bort i tiden, ligger de mig nära om hjärtat.

Några av det gångna årets minnen: (som gör sig påminda ikväll)

  • Nyårsmiddag med tjejerna, hos Pernilla. Procivitasfotot lever kvar än idag, likaså Tortilla-brevet ;D
  • Sofia & Emma, nyår -05. Vi höll varandras hår som systrar där i snön.
  • Narnia-bion  - Malin och Caroline, med ett retard brevid mig som vrålade med i filmen och prasslade med papper, innan vargens överraskning fick honom att kasta sin Cola 3 meter fram i salongen. Grät och skrattade hysteriskt då jag missat halva filmen, 2,5 timme, mamma trodde jag knarkat.
  • PPP-Robinson. Haha - beskriver hela kvällen. Tjejmiddag, turande och Mink. Oförglömligt. "Är det någon dansuppvisning i närheten eller?" - Om vår utklädsel.
  • Skolkockens sköna citat om IQ-befriade elever och gottesugna lärare.
  • Sportlovet hos Linnea, hästar, godis och allmän sjuka. Kändes som i 1o små negerpojkar.
  • GBG- med ProUnit. Magkatarr, pyramiden på Ramlösa och godis. :)
  • Otaliga middagar, med Billys potatisgratäng, hemmafixade askfat (tack vare mina tidigare Hajk-erfarenheter), studsmattor, buggande och grillande.
  • Återföreningen med Denås. Mc'Donalds. Jag kände minsann igen dina små öron.
  • Årsdag, Packdag och hemkomst
  • LÖK LIKE HELL - HULTSFRED MAOOOLIN!! =D
  • Midsommar hos Mysan :) Jag och billy gömde mat i ugnen som My mindre glatt hittade veckor senare. haha.
  • Fester & skola. Fikor och gymträningar. Alltid är det något nytt , ex när Malin räddade mig i trappan. Haha, eller när vi skolkade och käkade kakor på bibblan.
  • Hbg-festivalen med Emma. Vrickat roligt i DK, sen dalade. Men man får komma ihåg det braiga.
  • Otaliga fler aftnar, morgnar och eftermiddagar. ex Mys Maskerad :D
  • - Dina överraskningar.

Tack för de dagar som varit, jag ser otåligt fram emot alla de som ska komma :)
Allt är inte skit. Inte bland guldklimpar som ni.
Kärlek. - Ni gör livet värt att leva. (och mer därtill)


 

Kommentarer
Postat av: emma.

jag saknar dig. förlåt att jag inte är i ditt liv längre...

2006-12-31 @ 00:13:31
Postat av: emma.

jag saknar dig. förlåt att jag inte är i ditt liv längre...

2006-12-31 @ 00:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback