a life less frightening.

- jag har älskat dig sen januari.



Jag kan bara inte glömma det. Det gör mig förbannad.
Jag orkar inte med mer sånt skit. Att sen Billy och de andra inte vill bjuda mig och Krille på fler fester gör ju inte saken bättre. Det är väl för fan inte mitt fel att han alltid dricker för mycket, för att han ska våga öppna käften och ordbajsa?

Det kan väl omöjligt vara mitt fel att han föll för mina sarkasmer och elakheter?
Sjukligt beteende, kanske har du rätt Malin.
Jag avsäger mig härmed ansvaret för vad som händer med Krille.
Jag kan inte leva för att trösta och ta hand om någon annan igen. Det har hänt så många gånger förr.
Så, tyvärr,
nu ska jag leva mitt eget liv med de som gör mig glad.


Idag väntar en överraskning.. måtte den vara bra efter ordet "sladdrig".
I vilket sammanhang ordet dök upp behöver jag ju inte nämna.
*klick*
Ska städa vidare nu iallafall, det första jag möttes av när jag gick upp var en sur mamma.
Yes., precis vad jag längtat efter.
Börjar förstå varför jag håller mig hemma så lite som möjligt.
Pappa rotade dessutom igenom min kasse i hallen,
"- Har du börjat röka?"
- Nej.
- Är det björns kasse då?
- Nej, what difference does it make?
tystnad.

Snart drar man igen, jaddååe.
Hoppas allt går bra för emma idag med oscar.
Farhult och pommes någon dag snart, tessiboy oh-yeah.



Städat hela nedanvåningen nu, dansat runt och snackat med david och pierre. :)
pierran hade tydligen flyttat till tågaborg, så man får sticka dit och hälsa någon dag.
Jag har fått dille på musik nu. Känns som om man levt i tystnad de senaste veckorna.. ingen aning om varför, man har väl stängt av bara?

Pratar med Krille nu också.

Björn ska fika med Sofia idag.. jag har inte träffat henne på en vecka nu igen, eller hört av henne.
Eller jo, i fredags. Men det blev ju inget då.
Funderar på en tupplur nu snart.. lite hängig.
kanske kan man sola? eller luka?
Ut blir're. Frisk luft är nyttigt, har jag fått höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback