an angel bored like hell.

börjar ledsna på alla små intriger. mejlet jag fick idag, var möjligen välförtjänt men ändå.
Jag håller mig utanför. fuck it.

undrar om denås fortfarande sover?
han var visst inte hemma förrän vid 10.. hoppas att personalmaten smakade.
satt själv i stan i en timme igår, hittade nycklarna iallafall.

tiden går oerhört sakta när man väntar.
var uppe vid 12 idag, har vattnat, plockat jordgubbar, rensat dem, fryst in dem, städat, lekt med mimi och solat.. men klockan går ändå sjukt sakta.
hoppas att något kul händer ikväll.
har tråkigt.

får snart ta en dusch..
haha, käkade vattenmelon i bikinitrosor.. tyvärr var den ganska juicy och hamnade över hela mig.. hade lätt kunnat klibba fast mig på en vägg =p

får la dra till OJ sen och handla lite mat.. vore bara bra att veta vem som ska äta, och när?ensam hemma ju, björn kommer väl sen.. jag vill bada med älskling idag.
Hade egentligen planerat att vi skulle vara ensamma här idag, men så ska björn såklart jobba imorgon så det gick ju inte. trist.

The Cardigans nu iallafall. Yeah, hultsfred som fan. Missar tivoli and Copenhagen på torsdag :( sen blir det stugan iallafall. Lite tröst :)

tack för en sjuk helg :) studsmattor, duschar, tandborsttappning, hamnbassänger, busskurer och bilar. Glömde jag go-go dansen? ;D

 " - Emma, har du strippat någon gång?
- VA?! Är det pga mitt asshakande?
- Nej, alltså.. jag bara undrade." - By malin. Snuttegull. haha.

Blev 120 bilder iallafall, och trevligt hade vi. Jag och Sofia ägde på ölspelet med våra tillfuskade kort. haha. Vi mutade Malin lätt också att hålla tyst. :)
Buggade med Oscar på studsimattan och skrattade som aldrig förr. Vansinne. Sen kom Tessi, Kim, Thina, Knicken, Farfar och Jonas också. Då blev resten ledsna och gick. :(
Men som sagt. Livet leker, Live as you learn. ;D

come on join the joyride, baby.


for what it's worth, I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback