bonnabränna och strandtennis :)

de senaste dagarna har bjudit på ett mycket behagligt väder och sysselsättningar :)
vi har alltså legat på stranden non-stop hela veckan.
jag och emma har dock lökat ganska mycket på stadsbussarna utan ac, och fått diverse kommentarer för vår solbränna vs. kläder av våra manliga medresenärer.

I tisdags kom älsk och hälsade på borta i spannarp. Det dracks och kvällen avslutades med ett dopp i poolen där pappa som vanligt bjöd på en show. Han lekte öring.
Haha. Stackars Dennis.
Roskildeminnen delades och mina humörsvängningar körde över mig.
Sov gott dock.
Åkte in till stan tidigt, efter att man fått släpa upp dennis,
för att käka varsin monsterbaguette och snacka skit.
Var riktigt mysigt. Sen kom jobbfolket och var lite sura, det kändes inte lika mysigt, så jag knallade ner mot söder och hamnade på råå. Ensam dock, så det var ju tur att man fick syn på Krille och hans orangea keps på cykeln. Vi lekte med späckhuggaren och bevittnade sexakter ute i havet bland alger och skit.
Nice? Tror att jag bangar.

Samma dag fyllde Mattias 20, så jag bar med mig en vinare hela dagen. :)
Kom till Baravara runt 9 och möttes av 15 glada personer.
Mattias syskon var jätterara, musiken bra och vinet flödade.
Om man bortser från några missöden så var det en perfekt kväll :)
Dock vaknade man ganska sliten hos Denås nästa dag.
Alltså blev det pizza i stan efter att man mött upp med gänget.
Satt i skuggan utanför bomb i säkert en timme, sen knallade Dennis och Agge in (:
överraskande. Haha. Då blev det tyst runt vårt bord.

Sedan gick jag och emma och mötte Robin, Chris och Pada och badade lite igen. Johan kom ner senare och hälsade också. Hah, ingen som uppskattade hans piratskämt dock..
Blev skitsnack i skuggan sen också, sen skildes vi åt utan ens en kram.
Chris blev lite lättare mot dagens slut.
Jag och Emma hinkade läsk på en bänk innan vi tog bussen hem.
Hann precis innanför dörren och duscha innan man skulle till tåget igen.
Bada med älsk i arildspoolen minsann ;)
Jag vet nog om dina små fantasier denås.. haha.
Det var mysigt i vilket fall, och resten får vi ta en annan gång.
Dödade roboten på bottnen iallafall, hoppade över stängslet och fick vårt dopp.

Missade x antal bussar morgonen dagen efter.. var inne i stan vid 4 istället. Ner till tropical och möta emma, phille och robin och några andra, sen så blev det donken för hela slanten. Glass är alltid gott :)
TÖJP!
Vi fick vänta in my också sen bar det av till påarp city.
Det var varmt, maten var god, och jag och emma rockade på fussball och studsimattan i bikini. Haha. :)
redigt gott. Fridas pojkvän trodde nog att vi var störda dock, men kul var det.
Senare hittade vi en p-rulle som vi tydligen var tvungna att se.
Tjejen med äppel-bröst var med. haha.
redigt gott.

Tåget in till stan, för att inte hitta en jävel.
Dennis var orörlig, de andra onåbara.
Iallafall var Krille och Billy och malin nere på gröningen.
Synd att ingen bjöd oss..
Blev lite lack för det faktiskt, dessutom på att de gick när vi precis kommit.
Så vi 4 satte oss på våra handdukar och tittade på stjärnorna i doften av en vattenpipa, med Boten Anna ringandes i öronen. Livsnjutning på hög nivå.

Tog oss ner till värmebänkarna och så småningom stan.. efter tio samtal fick man tag på dennis. Full och odräglig? haha.
Emma tog faktiskt illa upp..
Vi satt kvar på bänken iallafall och försök till uppraggning av 27åringar funkade ju fint för stunden.
- Big boobie

Haha, eller "- Jag skojar bara gumman, lugna ner dig".
Emma, vi skulle dödat dem.
Poängsättningen var dock ganska kul, samt hans framtidsvision av mitt liv.
Kanske har han rätt, jag tackar för lyckoönskningen iallafall.
"- Hur många skattepengar har du tjänat in till samhället med de där?" - HAHA.
Emma, du måste faktiskt skratta nu i efterhand, han var ganska rolig, synd att det var på din bekostnad bara. :(
Hade det varit på Evelyns hade det ju varit lugnt. HAHA ;D

Tog bussen hem måttligt förbannade iallafall.
Mötte Tom där, så blev emma glad igen ;) haha. snackade piercingar och tatueringar och minnen.
Jag måste verkligen göra något åt mitt utseende.
Gå ner 10 kilo, en snygg piercing, en tatuering och färgat hår, samt en schysst solbränna.
Frågan är bara vart man ska börja?

Förvirrad som fan över det här med Krille också. Jag vill inte förlora honom, eller Malin och Billy heller för den delen. Kanske är jag mesig som ens tänker i de banorna, men för första gången på länge känner jag mig ensam. Precis så som det var förut, i ett fullt rum.
Usch ja. Kanske är det höstdepressionen som kommer redan, eller är jag rädd för att bli den nya outsidern.
Det är iofs inget jag inte kan ändra på, ikväll har jag en ny chans.
Dock känner jag att jag och vodka och cigg och krille och intriger inte kommer funka så bra, så jag ska nog ha en backup plan innan jag åker dit.
Måste handla present också, dock vet jag inte när det ska hinnas med, eller hur jag ska komma iväg.
Fick skjuts hem av mamma och pappa iallafall, från emma.. moppen står i ängelholm förhoppningsvis.
Ska väl hoppa i duschen snart och göra mig redo, försöka låna lite cash också om jag nu ska handla presenten.. hm. vet ingenting om det faktiskt.

För tillfället känner jag mig bara ledsen och sviken.
Jag vet inte hur det kommer att bli ikväll, jag önskar att jag brydde mig mindre.
Hade behövt någonslags fristad just nu. Bara shut down.
Verkar som om det hela lättar lite nu. Biktar mig för malin, på gott och ont.
Kanske får jag det kastat i ansiktet ikväll, eller så har hon vett nog att behålla det för sig själv.
Vi får hoppas att det senare alternativet passar henne bäst.


I'm so fucked up.
Ska ner och ta av sminket snart iallafall, bortgråtet nu. Hah. Patetiskt emma.
Nu kommer mina schizoegenskaper fram igen.
Goodbye.


" I can't tell if you're laughing,
but sweetie smile, there's a tear in your eye.
There's a train leaving town in an hour,
I'm waiting for you, and will be there near by."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback