GOS I DOS MOS


Jepp, jag såg nästan ut som en Kentare igår. Med stil.




Jag har världens underbaraste pojkvän.♥
Sexig är han också. Vilket kap.
Han är min mesta älskling,
min bästa älskling,

- min favorit.

Armbandet är perfekt och kommer sitta där tills du kommer hem igen.



Kort om gårdagen?
- Hets, DK, killar från Vejby/Tyringe, foto, bag-in-box, stepp, vinfläckar, emma askar i min sko, skoskav, snäll&social, minneslucka, skäggig kille tar våra öl, Bakir och gänget, öl med glasskärvor, Tumstocksfestival med Klacken, Rantzow, Eg, Pumpen och Amanda, idioti, stygg-emma, snubbel, upplyft av bartender, barfota med blödande knä, haltandes, gråtandes, ensam.
Sen kom mamma och pappa.

kotte

Man mår som man förtjänar, dock mår jag alltid som bäst med dig.
Kolla den här kotten förresten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback