malin 17 + orgier

fuckyeah.

mötte upp med emma i åstorp, fick en kille att tappa min växel ner på marken i ren nervositet, hånade medelålders män i fotbollströjor, snackade om allt på ICAs parkering i Påarp city.
Billy, Linda och Krille skulle möta upp med oss så att presenten kunde förseglas, men ack, de körde rakt förbi oss efter vår 40 minuters långa väntan i värmen.

Hos Malin bjöds det på bål, dock var alla så trötta redan att ingen riktigt orkade ta itu med drickandet.
Vi betraktade varandra i tysthet istället.
Efter några timmar lossnade det, tror jag.
Jag och Emma hade vårt obligatoriska seriösa snack ute på gatan mellan 4 ögon och två vinglas.
Kändes bra som alltid. Senare försvann folk, och ersattes med nya.
Fagerhultsfolket kom så småningom, till Carolines glädje. ;)

Malin var ingevidare glad heller. Hon var dock gladare när hon fick träffa Robin ;)
Kärlek spreds under natten och in på morgontimmarna.
Vi hade deeptalks, testade vår lungkapacitet i vattenpipan, uttalade hot, la framtidsplaner, plundrade Malins kök på mat; - Korvbröd med ketchup, senap, hamburgerdressing och kall bearnaisesås ;D Yum Landgren! =D
Min kavringmacka med sås på var inte heller dålig vill jag lova. Fruktansvärt nyskapande ;)

Vid 5-snåret hamnade jag, emma och Krille på två madrasser på golvet.
Efter diskussioner och en sådan horribel huvudvärk somnade vi gott alla tre.
Imorse vaknade jag samtidigt som jag borde befunnit mig på stationen i Åstorp.
Shit.
Tydligen hade jag istället för att gå upp när alarmet ringde, försökt svara i telefonen med "Hej det är Emma", och sedan stängt av det. Twice.
Emma var ju lika go hon. Hon la sin mobil vid huvudkudden när den tjöt som en siren. HAHA.
Gud, vilken tur att man inte var lättväckt.

Fick djura till tåget, 4 minuter tog det :)
Var inne i stan vid kvart i 9, vid ICA en kvart senare. Nybakta bullar och en tub räkost fick bli vår kulinariska frukost. Riktigt gott enligt mig, dock gillar jag inte ens räkost. Haha.
Emma fick mig på bild dessutom i action ;)

två timmar senare dök Billy och Krille upp :)
Var lite kallt i vattnet, men vad gör man inte när man blir jagad av en galning med maneter i händerna?
Jupp, vi doppade oss och jobbade på våra linjer.
Så småningom dök även Malin och Linda upp :)
Liten reunion efter gårdagen, perfa.
Alla var bakis och ville ha pizza, så det fick bli så till lunch/frukost (för de som missade vår picknick på bänkarna utanför ICA, sjungandes -Tja alla, tja allllla!)
redit gott.

Antar att man har anledning att vara sliten nu.. sovit två timmar, tömt en bag in box, legat på stranden i 8 timmar, duschat bort all sand och käkat sallad till middag.
Nej, en tolvtimmarssömn nu hade inte suttit helt fel.. synd att det är så jävla tråkigt bara.

Dennis ringde iallafall idag. Skoj.
Får ringa hans mamma snart och se hur läget är.
Japp... imorgon kommer han hem tror jag. Björne också.
Blir festmåltid här hemma, vad fan vi nu ska fira?
Jag har bara humörsvängningar och gråter och skrattar omvartannat.
Nej, no fucking joyride. Lättirriterad.
Jag fasar inför den 31.
time will tell, I guess.

Hur blir det till skolstarten?
- Jag orkar inte.

Creed är inte bra för mig idag heller känner jag. Men kanske är det just den där bitterljuva känslan jag har letat efter nu i dagar. Bara något, som kan vagga in en i någonslags visshet.
Har jätteont, verkligen. Blir nog sängen nu iallafall, playan imorgon, sen stek och grillning på råå.
Då missar jag björns återkomstfest.. Gud vad synd.

- I'm just a cynical bitch.

Tack för igår iallafall :) Tror att vi alla behövde den dagen.
Emma, Billy, Malin, Krille, Evelyn, Sarah, Elin, DK, Emil, Robin, Fel Erik ;D, Glenn, Caroline, Lina, Henke, Linda, Benjamin, Linnea, Pernilla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback