märkligt hur tomt det genast kan verka.

nu har de åkt.
måndag - torsdag,
med en blond lintotts fnitter och påhitt.

jagande på fria bad då philip glatt sprang över och genom allas handdukar, och jag rusade efter och bad om ursäkt. Att man blev nya idolen, skulle äta samma glass och säga samma saker.
Haha, bananen i poolen var ganska roligt också.
Kärleksknytet ja, fick bära ut honom till bilen idag.
Han grät iallafall inte :)

Målade rosa traktorer och enbenta dinosaurier igår också, syns att man bara fick vg i bild. haha.
Får bli Stockholm snart, redan till hösten med skolan tror jag :)

Idag börjar festivalen.
Party imorgon och på lördag,
gos idag :)

legat ute i solen i 3 timmar idag också.. lök like hell. Lite färg har man fått, dock är det för varmt att ha kläder på sig. Hoppas på ett bad med älskling sen. Inga sura miner, bara gos.

- längesen jag blev så rädd.



flummig poet som skrev föregående inlägg. tror jag var hög på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback