six feet under.

"hold me now,
I'm six feet from the edge and I'm thinking,
maybe six feet is a short fall down?"

otroligt lyckad dag igår :)
så jätteglad över att soffelurkan finns.
hon har tagit över din plats som bästis i världensis.
omöjligt att få tag på dig, tydligen.
synd.


Ikväll blir det party, vi ska fira malin, inte komma ihåg, utan fira.
Det kommer bli kul :)
Alla ska sova över också typ, kan bli intressant med Krilles fylleryck. Haha.
Nej, frågan är bara vad man ska ha på sig?

Har varit i Jonstorp på marknad och i Åstorp på torparedagarna idag och inhandlat en klassisk Ramones-tröja. Punk, fuckyeah.

varmt varmt varmt. har solat tills svetten sprutade. Då kom Mimi och la sig hos mig. Hah, så jag fick bygga ett solskydd för att den lilla stackaren inte skulle få solsting. hjärtat.
ska möta emma om en timme i åstorp för att inhandla det sista och käka middag. typ glass.
jag är tjock som en gris och är numera i sexstrejk.
Mamma höll på att döda mig imorse, pga mina humörsvängningar.
Så.. lycka till.
Kommer jag inte hem imorgon kan det bero på att fler reagerade på samma vis, annars ses vi på tåget hem halv 8.

hade fint, or have it so good, punk.
nu svirar vi.

påsshaj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback