slowly fading fast.

vi kom till Krille.
Eller, jag kom till väla och handlade ett Ölspel och en Tamagotchi först,
för att sedan åka in till stan och sitta i stan i 3 timmar. Målade naglarna, träffade en tysk liftare och hans hundar, hittade Denås och fick en puss och en komplimang. :)

Senare kom emma och vi fick gå till Osmani och hämta vår vodka och my.
Var framme en halvtimme tidigt, vilket kanske var tur för matens skull ;D
Grillad fläskfilé i chilimarinad, potatisgratäng med litervis av grädde och ost, grönsallad och såser.
Det var ganska mastigt gott faktiskt. haha.
Blev lite gödd också.

Sedan blev det serious talk, jag frågade och fick svar.
Han var besviken. That's it.
Ibland klarar man inte av att vara den perfekta vännen. Alla har sina brister, remember?

Kom tillbaka några timmar senare iallafall, glad som få med en cigg i munnen och en drink i handen.
Tyvärr blev det inte många drinkar, då någon drack min vodka också.
Tillbaka in till stan efter grädd-lekar och dans och skvaller (för att någon annan också skulle förstå) samt lyckoönskningar av Oscar :)

Kom med bussen iallafall, och upptäckte att en massa pengar saknades.. Idiot emma hade alltså fått för lite pengar för presenterna. Mamma blev inte riktigt glad där nej.
Ska försöka fixa fram dem ändå.. på något vis. Så alla blir skyldiga mig pengar och inte min mamma.
Hamnade i stan ensam, då emma fick springa efter sin buss. Egentligen vår buss, men jag orkade inte.
Jag behövde dig, och ditt sällskap.
Tyvärr var vi i stan vid 2, och du skulle sluta vid 5.
Jag satte mig i trappen vid Två rum, efter att ha varit uppe vid Mink på äventyr.
Var ett tag sen man träffade Andreas, kände knappt igen honom. Kan bero på att man var nykter denna gången och inte raglade runt? haha.
Jadu, drygt 50 killar kom och stannade och gick efter påtryckningar.
Där satt jag i min klänning och såg söt och ynklig ut.

- Vackra svenska flicka, vad gör du här?
- Varför sitter du här när du kan följa med mig hem?
- Du fryser ju, ska jag värma dig?

Då ringde jag Robin.. efter drygt 100 samtal till Dennis som inte kom fram.
Han erbjöd sig att komma och möta mig, men jag tyckte det var onödigt då runt 3.
Snackade en timme iallafall, och han blev min pojkvän, för alla som gick förbi.

- Tjoo bruuuden, vaktar du affären eller?
- Din pojkvän i telefonen va, som låter dig vänta här? Vad är det för nån?
- Hejsan gumman, ska du med på en promenad?
- Ska vi hålla dig sällskap?

Nej tack.
Vid 5 var jag dock i upplösningstillstånd.
Ingen kom, ingen ringde, ingen gick att få tag på.
För att göra en lång historia kort,
tjugo över 6 kom dennis ut, trött och sliten.
Jag var genomfryst och trött och avslagen.

Fick en promenad i solskenet med diverse sexerbjudanden. Jepp, sexstrejken var över.
Kom hem iaf, fick sova två timmar :)
Jag älskar dig, det gör nästan ont =p

Tyvärr så måste man ju åka hem någongång.
Fick skjuts med Irla in till höganäs och somnade snabbt på bussen.
Vaknade upp med en liten tant bredvid mig. Jag bara; - "AAAAAAAAAAAAAAARGHHH!"
Haha. Lämnade min plats till en gubbe och hoppade av två hållplatser för tidigt.
Hittade till Meart iaf, hälsade på alla och snackade skit.
Har nog aldrig snackat så mycket med Martin. haha, vi får väl mer och mer gemensamt kanske.
Dennis hade förresten klätt upp mig som en liten provdocka. Schysst ;9

Var trevligt att träffa alla iaf, god mat och så, somnade dock vid bordet.. haha.
Hann hem till fotbollen, men jag dissade det.. orkade inte se det.
Pratade med dennis istället, ville höra hans röst.
Var ganska sugen så.. det räckte att höra hans röst. :)
HAha, dock sa jag inget till honom.

Sov gott sen iallafall :)
"- Nu sticker han med våra oliver.."
- Eh, va?

haha, förlåt gos.
Idag blir det picknick eller något på gulingen (gröningen) och skvaller.
Krille väckte mig så, man får släpa sig iväg.
Blir jag och grabbarna grus. Får se vad resten av dagen bjuder på.
Mormor betalde mitt busskort ;E Yeah.

Puss n' Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback