thank you, for making this the first time.

som ett ljus i den mörkaste natt,
knarrandet av snö under skosulorna,
värmen från solen vid soluppgången,
den kittlande känslan vid vindens beröring,
som en varm bris i håret.

som en smekning över kinden,
en kyss i pannan,
ett leende som aldrig bleknar.
ljuset som leder hem,
och tanken som värmer inifrån.

Känslan som vänder grått till glatt,
besvikelse till lycka,
som genom ett ord får mig att smälta.
med glimten i ögat, får du mig att aldrig vilja släppa taget.
Du är min morgon, mina tankar finns hos dig varje middag,
och om natten finns du i mina drömmar.

(om oliver ;D)

Jag älskar er, och Dig.

Vem jag skulle valt att rädda framför ett tåg?
- Jag hade ställt mig framför er och hållt era händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback