you know I would,

If I could, do it all the time.

jag älskar dig.

aldrig kommer jag att dumma mig så igen. det finns ingen förklaring till det, ingen orsak eller önskan heller att upprepa det.
Jag är med huvudpersonen i mina drömmar, min gos, och behöver därför ingen annan.

En armlängds avstånd gäller numera. Upptagen och ovillig, tack.
Uppskattar om folk också kunde ta det på allvar och inte utnyttja läget alla gånger.
Mitt spel med dåligt samvete spelar man inte emot mig.

Jag är kär, och för första gången någonsin ser jag en framtid också.
Man ska kanske inte lova för alltid, men en god bit framåt iallafall.

You're the one and only.

"den vackraste stunden i livet, var den när du kom.
Då allt var förbjudet.
och allt som vi gjorde den stunden, vill jag göra om.
För det ekar i huvudet.
Jag liksom föll över kanten."


det kliar i fingrarna av din närhet.
trevande nervösa händer,
försiktiga kyssar,
ökande puls och menande blickar.
Jag tar in varenda blick och vartenda ord.
Jag får inte nog av dig, och
jag älskar att ha samma effekt på dig. ♥

ser fram emot de två veckorna vi har kvar. med dig är jag lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback