402 dagar sen jag mötte ditt leende för första gången.


I took your words and I believed,
in everything you said to me.
You held my hand and I believed,
this time, we were ment to be.

I'll keep you locked inside my head,
wishing for you to share my bed.
now that we've been together,
I'm feeling better than ever.

we may have our argues.
different don'ts and do's
but you're all I want, all I need
without you I'm not sure of how to breathe.

with you life's a little less frightening,
yeah baby, you'll always be my everything.
- the memory I'll protect the most.

everybody is someone,
everybody has something.
- but honey, you beat them all.




jag har fallit för mitt eget toffelsnack.
klängig? nej. det tänker jag aldrig bli, på det jobbiga sättet.
Dock springer jag obekymrat ifrån andra för att få en glimt av honom.
jag ser inget fel i det. lite kanske, är inte van vid känslan ännu.
att ett sms, en signal eller en blick kan vända hela tillvaron.
locka fram ett leende, fnitter eller skratt. det är nog hans bästa egenskap.
och att han luktar sådär.. dennisaktigt.
helt klart ett plus :) nästan så man vill be honom bära ens kläder, så att man kan få med sig en bit av honom när man lämnar honom.
efter första natten tillsammans luktade min tröja som honom, gud, jag ville inte tvätta den förrän lukten gått ur.
kommer ihåg att han sa detsamma om sina sängkläder. dock vet jag att jag bara luktade cigaretter och öl den kvällen..

att gå från bråk och ignorans till detta trodde jag var omöjligt,
kanske har jag satt mig själv i en fälla, men just nu tänker jag njuta av det.
det hela började för över ett år sen, dock känner jag mig nyförälskad.
ingen dag är den andra lik. jag bryr mig inte om hånen, eller de gamla försvarstalen,
jag kan skratta åt det idag, för ack vad dum man var som faktiskt sa adjö för så längesen.
- det är inget jag vill göra om.


I will be a fool for you.
frågan är bara vart du vill ha mig, och om du vill veta vart jag står, för att ta mig för givet är ganska dumt.

idag har jag varit på väla, skaffat skoskav, handlat presenter, överraskningar, planerat slutspurten, BOMB:at med billy o Krille, varit på Cabaré, kedjerökt ensam vid hamnbassängen, lackat på Caroline, hotat att slänga biljetten, löst Hultsfredsproblemet, väntat på ett samtal, funderat på att spola ner mobilen.

nu ska jag hålla min bror sällskap iallafall. det är nog det bästa jag får inatt.
 

"det kommer ändå inte att hålla" - den har etsat sig fast och gör fortfarande ont.
sweet revenge, maybe, or stupidity. How should I know?
I was just a stupid kid back then.


- Pusshej
love&peace to ya'll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback