are you in or are you out?

Mjaoooo.

Överstimmig idag, har städat förstår ni och de där rengöringsmedlen är nog inte så hälsosamma som de utger sig för att vara.


Hade ställt alarm på halv 8, men då jag pratade med denås till halv 3 så hade jag stängt av det i sömnen. Istället vaknade jag upp tjugo över 9, och fick stressa iväg till emma.
Vi tjejer skulle handla mat förstår du, till 15 pers.

Jag kom fram, körde in i Jeanettes backspegel och höll på att dö av pinsamhet. Haha. Berättade det dock, och spegeln tog ingen skada.
En timme senare på City Gross var vi 150 kilo tyngre och gladare.
Fika, sen ringde sofia.

Shiiiet, jag skulle visst möta henne i stan också för en fika? Eller?
Haha. Hem och vrålklippa gräset, sen iväg igen.
Dennis ringde för att berätta att han klippt sig också, lite spännande.
Men.. vems hår ska jag nu pilla i?
Jag som är så kär i lockar i nacken.

Aja, blev ingen manshatardag idag faktiskt =p
Alltid trevligt att umgås med soffelurkan, man bara äär. Liksom sig själv :)

Hem igen, somnade på bussen mittemot en svettig arab som hade handlat tre kassar på Tasty House. Haha, lite läckert. Undrar om han skulle smälla alla själv? :)
Har städat badrummet nu iallafall, skurat och putsat och donat.
Blir dammsugning och dammtorkning nu, samt hela ovanvåningen. Tydligen ska folk sova på mitt rum imorgon? Isch.
Min säng ju. Bara två personer som får sova i den. Helig mark ;D

Nu har emmis fått mitt lösen också, så man kanske får någon intressant respons? haha.

Denås ska iväg och campa i regnet, jag ska bara vara. Förbereda inför morgondagen och kanske fota litegrand. Har fått upp känslan för det :)

Nej, off we go.
Tror jag gått upp de där kilona igen. Haha. Kan bero på att man börjat äta igen.

"You give me fever, when you kiss me, fever when you hold me tight.
Fever, in the morning, fever all through the night."♥


Ingen får mig att le som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback