ensam igen.

"there's still a little bit of your ghost, your weakness,
there's still a little bit of your face I haven't kissed.
You step a little closer each day,
and I can't say what's going on."

jag känner mig ensam.

- jag saknar det där spontana. Mystiken, det generande leendet, de intensiva blickarna, din doft som flög förbi, smygpussarna, att trassla in min hand i din, mystiken, de ogenomtänkta komplimangerna och kommentarerna, överraskningarna, förväntningarna. Det oväntade.

denås är på roskilde. har varit ifrån honom i två dagar redan, trots att han inte åkte förrän idag.
innerst inne vet jag att jag kan lita på honom, ändå oroar jag mig. Det är de andra jag inte litar på. Jag vet själv hur omdömet blir när man dricker. Hur mycket ska man tåla, och förlåta?
Jag skulle inte orka ett nedslag till. Hoppet är det sista som lämnar oss, som sagt.

har ätit godis idag igen. fettoemma.
åt dock bara ett mål mat, kan vara därför, samt hormonrubbningar.
jag hatar att vara tjej ibland. dessutom kommer inte nådastöten förrän om en vecka, så tills dess ska man ha the munchies och mensvärk. Kul? -Skjut dig själv.

Filmen var riktigt bra iallafall, blev dock riktigt förbannad. Hatar sådana fega kräk. Det värsta är att det faktiskt existerar sådana män som kommer hem efter en dag på jobbet, häller upp ett glas gin och slår sin fru blodig, utan ens en fläck på sitt samvete. Det är en sjuk värld vi lever i. Frågan är bara vad lilla jag kan göra åt något så stort, ett så stort problem?
Man får väl se till att aldrig sätta sig själv i den situationen, eller någon nära.

Axl Rose kommer kanske inte till Roskilde. Hah. Synd om du åkt dit i onödan. Tänk om jag tröttnar?
Hur ska det då bli till lumpen? Jag tänker kanske för mycket.

Jag hade något på tungan. Eller fingerspetsarna kanske man borde säga?
Glömde bort det. Isch.
Trodde att du ringde för att säga att du älskade mig eller något sött. Du ville bara motbevisa mitt påstående angående Axl Rose. Den värmde.
Jag tror jag tycker om dig mer än vad du gör med mig. Sådetså.
Får nog sluta upp med de dumheterna.
Samt att tröstäta.

Berättade min plan för emma idag, hon tror nog att jag är störd.
Jag är störd.
Tog lite nya foton idag, innan bion. Kände inte igen mig, ser inte ut som den spegelbild jag brukar få för mig att jag ser. Var faktiskt ganska söt. Kändes rätt bra. (:
 - emma '06.



ge dig till mig. kyss mig ömt och brutalt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback