midsommar och nattliga aktiviteter.

Vi hamnade hos My som planerat vid halv 3,
efter hetsande och packande av Emmas bil. Sjukt mycket packning, mer än Hultsfredspackningen för tre personer. Haha :)

Lastade med mat, partytält, vin och filtar, och smått smält glass satte vi oss i bilen.
Låtar som Zlatan, Blackjack samt övriga schlagermelodier fick höja vårt humör på vägen, medan vi letade jordgubbar på vägen.

Billy och jag tog befäl över köket, folk trillade in, Malin hade dock lite problem att hitta dit ;D haha.
"- Alltså, vet du själv vart du är någonstans?"
haha. Nej, mitt lokalsinne är inte det bästa.
potatisen tog väl två timmar, sen var det körv, kötbullar, bröd och räkmackor.

Jadu, det var nog mat till 40 pers. Haha. Och Mys kassler, den knaprar hon nog fortfarande på ;D

Var en fett lyckad kväll iallafall,
alla skrattade, kollade när Herman svalde en hel limpa till snapsen, Krilles fyllesnack och deckande på min axel, Emmas stimmande och Landskrona-nållans snortande.
Koks? Åh-nej, Snuff hette det om jag inte minns helt fel.

Ofta man ställer sig med ryggen emot ett sällskap på 15 pers, snortar en lina och torkar sig under näsan?
Mja. Om man går på ProCivitas kanske ;D




Fick tag i sofia,
efter att man sprungit in i nazidennis =p
bytte några ord, sen sprang han iväg med Erik, utan ens en puss.
Jaopp, så jag drog till Mattias.
Eller, Sofia kom med cykel och plockade upp mig. Duktiga emma skulle ju cykla och höll på att åka rakt in i ett antal bilar på vägen, samt tappade sitt nyinförskaffade packe cigg. Bra emma.

Mattis var trevlig som alltid, bjöd på öl och 20-års fest nästa vecka :)
Sofia var fin, som alltid, i sina nya smycken :)
Hon blev glad för ringen, vad jag förstod. Hah.
Planerade också att åka ut med båten några dagar och dricka bärs och njuta av solen :) får se när och om det blir av. Hoppas.

Bussen ner till stan, efter nattmackor och bråk.
Letade upp Robin i stan, fick jaga ner Chris också. Nu jävlar.
Han fick höra sitt, Dennis kom med Valle och jag åkte.
Arg. Var precis på gränsen till vansinnig faktiskt, även om det inte visades så bra.
Fick en blomma av Valle iallafall :) Det gjorde mig väldigt glad, faktiskt.
-It's the small things that makes the difference.

Kom hem till Dennis iallafall runt 4, var ganska lugnt och skönt. :)
Vaknade pigg och glad iallafall,
värre var det när bakismällisen kom. Fruktansvärt matt med huvudvärk.
Ville inte åka hem iallafall, trivs ju så bra med det där ... puckot. :)
Han är iallafall mitt pucko. ♥

stannade och såg fotbollen, lirade lite boll och fick träffa cassi igen :)
fotbollen sög, men det var mysigt ändå att bara vara, sådär.
Smygtafs uppskattas ;D haha.

var hemma vid 11 iallafall, efter trevligt skvaller med puttrik på bussen .
otroligt skönt att sova. Dennis skulle ut, medan allt svartnade för min del.


Vaknade iallafall, konstigt nog =p
söndag?
Just det, in till stan och träffa soffipropp.
Lämna pengar och filtar och väcka dennis för att kolla hans bakfylla =p
Ruskigt varmt ute, bestämdes att vi skulle ner till stranden sen och bada och grilla.
Wunderbar. Krille, Billy, Sanna, My och jag och Emma, kompletterades senare av Steffi och Phille.
Gott folk :)
Blev bad, glass, promenader och körv. Yeah.
:) livsnjutning på hög nivå á la Emma.

Fick tag i Denås-klenås sen iallafall, fick sova med honom istället för en flåsandes Emma i en 80-säng. haha. Inget ont om emma, men hon är lite närgången :)
Vi diskuterade om vi skulle sälja henne efter att vi blonderat henne.
"- Ja det kan ni nog tjäna pengar på.."
- Hah, ja vi får nog varsin glass på Donken ;D
- Knappt det,  instämde Billy. HAHA.

Tycker om henne ändå, faktiskt.

dennis bannade gos, så jag ställde in mig på sömn. Skulle bli skönt, eftersom att man halvsovit hela dagen och somnat på bussen som vanligt.
blev en dusch, sen kröp man ner i sängen runt 12.
Somnade? Ja, runt 6. Hah.

Mamma ringde en timme senare och skällde ut mig, för något hon hade uppfattat som en anklagelse.
Yeah, klimakteriet var det. Illa.

Gos, frukost och mer gos. :)
iofs är det Denås som är Gos. Gosidos-godis? :)

Nej gud vad fjäskig jag känner mig idag. Vill bara kela. :(
Imorgon åker han till Roskilde, för att möta upp med de andra huliganerna.
- Have it so good.

Jag lovar att inte ringa och störa. Lämnar det till dig, så som jag gjorde på Hultsfred.

Imorgon kommer sofia hit för att spana in mitt Crib och äta godis och se film. Var längesen sist :)
Ser vi fram emot. Onsdag? - Möte och bio med gänger. Torsdag? - Införskaffa Malins presentkort och bestämma om jag också ska göra det ;D haha. Fredag? - Göteborg med Malin. Lördag? - Köpa Tivolirock-biljett, till Malin på kalas :) Söndag? - Måste sysselsätta mig så man saknar mindre.

"- Vet du vem som älskar dig mest i världen?"
Jag gos, jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback