oenigheter och trötthet



jaa, vilken kväll det var igår.

var planerat bio och middag och mys.. istället blev det bråk,
mordhot (utav min kära fader), väntan på tempel i två timmar, och sedan på bussen i ytterligare en.
fullt med drägg på bussen, fick bevittna dennis naziförklaring på vägen hem också.
It's a free country.

trots och brottning har det blivit iallafall, men såna är vi.

har iallafall sovit gott :)
jag är glad för det lilla.

idag blir det grillning och mys på råå, med proccarna, ser fram emot det. behöver lite fest också, utan fjortisar inblandade.
ska hem och vända först bara.. fortfarade hos pälskling.
har gjort en egen grupp till honom nu på msn.. han var inte så nöjd med att han stod med bland "Fikusarna". dock är det så att de i den gruppen ligger mig närmst om hjärtat.
men det fattar ju inte han . :P

nu kom han dock gåendes i handduk, så jag får la ägna honom lite uppmärksamhet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback