oookej.

krille älskar mig,
dennis är en upptagen person,
jag är totalt fucked up och förälskad och ensam

har haft en bra kväll hos steffi, somnade i krilles knä då runt tio-snåret.
ska till danmark imorgon, när jag hittat mina pengar.
räknat alla i semesterkassan nu.. 152 kronor.
synd att mamma är skyldig mig mer än så.

får lösa sig, hoppas att malin är rik.

så iallafall, DK imorgon, sen bio och mys?
jag har ju lätt krängt världens godaste kebab idag. helt sjukt gott var det, dyrt men sant,

en vinare och några öl senare, samt en moppefärd. fräsch? oh ja.
snart upp igen. saknar min gos otroligt mycket, för varje stund som han är borta.
luktar som krille ikväll, sitter fortfarande och ugglar i hans tröja.
höll på att få stryk av benjamin idag igen, pga tröjan. palla?
bryr mig faktiskt inte sålänge tröjan värmer.

åker till hultan om typ två dagar, skrev en packlista nyss, får se hur det slutar.
har inte riktigt förstått det ännu, jag menar..
jag vill ligga i sängen och pussas, inte ligga i ett sledet tält med punkare från klippan.

satt med en punkare från helsinki idag nere vid hamnbassängen.. så social såg jag utt att vara medan jag rökte mina sista cigg.
efter snack om hultsfred och annat på engelska, kom tre nassar fram
den ena hade ett hack i pannan, ett ovanför ögat, ett på kinden samt ett halvt öra kvar. han hade fått stryk igår i stadsparken av 8 utlänningar. yes.

de andra två var bara svin. hoppas att de inte våldtog henne. då kommer ajg att må dåligt över att jag gick därifrån. hon var ju faktiskt trevlig.

nuså, nattinatt, halv 4 är klockan. sov så gott, ses imorgon älsko+g.

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback