sommarlov

solsken, kyssar, öl, vin, kedjerökning, brända ben och näsor, röda bröst, bojkott av BH:s, bikinifantast, pussar, gos, grillning, turande, glassmobilen, studenten, presenter, leenden, tacksamhet.

glad sommar på're.
kom hem nyligen, sovit i husvagnen inatt.



fick aldrig tag på sofia, så jag kom ner till gröningen efter många om och men? nej, jag kom dit iallafall.
hittade emma, krille, carro och henke. de sista två fann nog varann igår har jag en känsla av, iallafall lite ;D
krille var kelig, emma likaså.
jag är bäst i världen, tycker de. jag tycker om dem ändå.
känns som om mitt huvud är överfyllt av oväsentliga frågor och kunskap.

ibland är jag bara så dum, tänker inte på vilka signaler man skickar ut.
jag har pojkvän, en pojkvän som jag älskar, på gott och ont.

hoppas att alla hade en bra student och avslutning igår.
nästa år är det jag som sjunger i kyrkan, plockar hem ännu ett betyg och inväntar min mössdag, och min utmärkelse och stipendium.

schylla?

klippt gräset nu, och nu blir det solning för hela slanten. ska till steffi sen ikväll, lär ju bli krök på hög nivå ännu en dag. nej, jag orkar inte, men man får väl ta en för laget.

var mysigt att träffa dennis familj igår, jag kände mig hemma faktiskt. och tro't eller ej, jag pratade mer än vad jag gör med min egen släkt..
på tal om släkt såg man storkusinen igår :) han kände dock inte igen mig förrän jag kramade honom. haha. meart då.

idag ser jag ut som ett fettosumonastyassskank. typ.
men min bikini gillar mig ändå, bara spegeln som avskyr mig.



hultsfred om 3 dagar kära vänner. I'll be missing my baby. vi kommer dock kicka ganska hårt.
får kanske låna dennis knogjärn? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback