this is my thoughts escaping.

you nasty little pig.

Sovit någorlunda bra inatt, ensamt dock. Men men.
Spenderat större delen av dagen vid datorn, med avbrott för situps och dans. Snackat skit med Dennis2 och pratat om en fika någon dag. Var längesen man snackade med honom, lite synd..

Jag ska sluta äta. Har ätit ett mål mat idag iallafall. Samma som igår.
Får väl väga mig sen. Usch, skuldkänslor efter godiset igår. Fy emma.
I och för sig så spelar det ingen roll, eftersom att det knappt är bikinisäsong, och Dennis inte är hemma. Ingen kommer att se mig. Jo, i hoodtröja och baggy jeans.
- Ya'man.

Överdriva? Lite kanske.

Har klippt gräset, grymt allergisk för tillfället.
Väntar in Sofias tredje samtal denna dagen, för att veta om man ska in till stan ikväll eller imorgon. Yes.
Vore kanske bättre att åka imorgon, men samtidigt är jag så sjukt uttråkad att jag måste träffa någon och göra något.
Lyssnat sönder en massa låtar idag. Låtar jag inte kom ihåg att jag hade ens.
Läst allt jag och Denås skrivit till varandra också. Ledsamt, men sant. Det fick ett bra slut iallafall, eller?

Jag mår dåligt av att inte veta vad som händer.
Ska väl göra gröt och knäckebröd till middag. Orkar inte springa iallafall, får väl jobba på mina cigg istället.
Mamma & Pappa är kanske glada och smittar av sig?

En dag ska jag blondera mitt hår. Kritvitt.
Men först.. mörkbrunt och längre.
Blont kommer alltid att passa. Kort likaså, dags att prova något nytt.
För gamla minnens skull.♥

Imorgon blir det götet, glada vänner.
Ser fram emot en galen dag, full av skratt och pinsamheter.
Skratten står sofia för, och jag står för pinsamheterna, i vanlig ordning.
Haha.

Kyss!

- don't waste your time, doing nothing
our reunion didn't involve me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback