wise man said, only fools fall in love.

but I've never been a wiseass. ;D

sentimental oh yeas.
sjukt sliten idag.. funderade starkt på att krossa varje spegel i huset när jag kom hem. haha.
detta var alltså efter att jag tvingats byta om på knutans toaletter, ståendes på ett ben på toalettstolen. Röra golvet? Hell NO!

skulle festat igår, blev så sugen när man såg alla på väg till balen.
dagen började med en cigg med emma, betygssnack (som gick toppen), fika med krille, fika med emma & denås.
Sen var det ju vi som fick springa genom halva stan, för att se bussen köra iväg.
haha. stannade kvar i stan, satt i skejtparken och flinade åt små brädpojkar.
stod på knutpunkten och kommenterade klänningar, håruppsättningar, blommor och pojkar.
Hittade vedran också tror jag, så då blev emma glad :)
Såg ingen denås, men sofia, mats och agge, tirre fick jag ju se. tirre och sofia såg ut som prinsessor. :)
mäts var mest högljudd och glad (: underbart.
Även katarina såg jag. fin var hon, fan tänkte jag. ;d

åkte hem med emmis, planerade fetepartaj. powersleep på typ 5 minuter under vägen hem, sedan blev det full rulle igen. Duscha, byta om och sen iväg till bussen.
Skulle se film hos my var det planerat. Sen kom vinflaskorna fram, och vi åkte ner till stan.
jag hade planer på att rusa in i dig, sådär av en slump.
kände mig dock ganska sunkig, hade inte planerat att behöva träffa folk. knappt sminkad, ofixat hår, nykter med mjukisbyxor i väskan. Kedjerökning, oh yeas.
mitt substitut för pussar.

träffade två geeks från campeon iallafall, jag platsade inte riktigt i deras interna snack om lärare, betyg och avslutningar.. alltså gick jag.
haha. så social var jag.. sjukt deppo. sovit 4 timmar, pallade inte med emmas fylleryck heller.
visst kan det vara kul  att hon är social och så, men man kan inte prata med alla, samtidigt.

fick se dennis i smoking iallafall :) - Eehåå, baby.

dock varade det inte så länge, båda var frånvarande och my&emma var mer sociala och lockande.
kom hem till my iallafall, efter bråk och gnäll,
smög in, fick bevittna emmas kalvande, bäddade snabbt ner mig i mys en-manna soffa.
och ja, hela benen stack utanför. men vem är jag liksom?

"somebody ordered too many drinks last night,
somebody reconed dancing on a bar so right
somebody woke up next to someone else thinking;
Oh lord forgive me for my saturdaynights.
they'll make you do things you'll regret for the rest of your life.
tell me, I am not me on saturdaynights."

vaknade upp stel som en djupfryst fiskpinne av väckarklockans cp siren.
my gick ner men lämnade såklart klockan på snooze, så den ringde var sjätte minut. fint du.
gustav ringde såklart också, påminde emma om att vår buss gick en kvart senare.
då ringde puckot mig istället. han och hans frågor. gud ja.
han kommer ner sen någon helg, och då har vi lovat honom en dag i helsingör med bira och solsken och trevliga upptåg :)

kom ner till stan iallafall, emma&mysan stack upp till skolan medan jag tog plats i solskenet mellan "millencolinsångaren" och "mr. lordi i 2 meterdreads".
sedan bjöds det upp till frukost, som emma genast fick upp igen på en vit skåpbil. HAHA.
så sjukt äckligt.
buss hem, städning, solning och telefon :)
har börjat vänja mig vid telefonen nu.
tar tillbaka min kommentar dock när vi lagt på.
tänker mig inte alltid för, ordbajsar ganska mycket har jag kommit på.

skulle festat, vilket jag såg fram emot tills jag steg upp ur sängen efter 30 minuters sömn och mina svullna ögon gjorde sig till rätta.
thank you god.
iofs missar jag väl inte så mycket. gör inget om jag slipper niklas polares kommentarer idag.
Varför håller killar aldrig något för sig själva? mycket att skryta om liksom.
När jag var med niklas, var jag "tjejen från ProCivitas". yeah, men som sagt, jag valde dennis framför honom, och han hittade till slut en liten tjinola (som för övrigt dumpat honom nu. You go girl!)

och nej, jag skriver inte sånt av svartsjuka, snarare för att upplysa folk om idioter som finns runtomkring oss, varendaste varje dag. drift and die, mf.

usch vad hatisk jag har blivit den senaste tiden. är väl hormonerna som satt igång nu igen. yey.
deppo, aggro och bölo, heter jag numera.

- 12 dagar till hultsfred. jontemyra and his crew and me ;D haha. så sjukt mycket att ta igen :)
goa gubbar det där.
Måste fixa ett spelschema också, så man inte sover bort någon schysst spelning.

ehmm. vinare, skumpa och en schysst middag, sen tackar jag för mig.
borde sova, det vet jag. men det är så tråkigt ensam..
sover aldrig så gott som jag gör med dig. mitt personliga värmeelement och myskudde.

morbror mats är här nu iallafall och pimplar . tror jag hoppar da vinci-koden ikväll. får se den imorgon (:
om man pallar.. hoppas på gos imorgon iallafall, djupa samtal och närhet.
kanske lär jag mig något nytt om min bättre hälft också? alltid lika spännande, såhär på riktigt.
"If it's a dream, please don't wake me up." - haha. sliskbert.

vart var jag nu på väg?
just det. sängen.
pratar med mig själv och sånt.. illa illa.

haha, jag såg ändå en elefant beta idag vid polishuset ;D det du.
dennis såg två. men det var inte lika bra ;d

bästaste i världen var det ja, som jag fått till låns.
meow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback