bara dårar snubblar in ikväll, det vet du väl?




en liten pojke i för stora skor
söker förgäves, dit lyckan bor
bara dårar rusar in ikväll
det finns nåt stort i alla skräll
snälla, snälla ta mig dit
himmel vit, himmel vit

ge mig vad jag ger
för jag ska aldrig ramla ner.
himmelens fördärv,  dårskapen själv
bara dårar snubblar in ikväll

lalala.
du är min, det vet du väl? :)



nej. ett arbete i högen.
tretimmars matteprov idag, blev klar först, jag ägde. ;D
reklamprojektsredovisning, vi ägde solklart.
hoppas bara att alla delar kom med..

skippar engelskan imorgon, dålig information och jag behöver sova,
alltså börjar jag tjugo över 11.
=D med rättskunskap =(
sista repetitionen, innan tentan på fredag.
ska få mysa iallafall, hoppas jag, sen blir det råplugg hela torsdagen, 7-5.
mamma ska opereras så jag får vänta på pappsen innan jag kommer hem..
vid den tiden borde dennis vara någonstans i närheten av deutschland.

jag vill sjunga. får kräva in mina pengar också, så blir det partaj till helgen. måste fira vår överlevnad. :)
schlager, middag och glass, eller partaj och seriösa konversationer?
haha. måste göra mina val också.

idag fyller tysk år. vi firar nog inte varandra längre.
aja. never mind, tiden läker alla sår.

pussiduss och gosidos.
hur ska jag lyckas fylla mina dagar med något meningsfullt nu när puckot åker? :(

kärlek - en välsignelse och förbannelse.
du där. =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback