bikini & längtan

som jag grät igår.
konstant. jag saknar dig något otroligt. rädd är jag också.
samtidigt vet jag att jag inte har något att vara rädd för, jag har stoppat alla sådana tankar.
vill känna din värme inatt. ge kyssar utan slut, stanna uppe för att se solen gå upp, berätta precis vad jag tänker på, känna din hand i min. saknar dina smekningar, din beröring.

sjuk av saknad.

robin fick på skallen igår. förlåt. var ju inte riktigt hans fel att jag var bakofram, uppochner just igår.
men men.
efter 7 timmars sömn i ett iskallt rum, med filtar och täcken och en katt,
bar det av till bussen.
hamnade bredvid en kille med moppemustasch, och hans 10 wow/tibia/cs monsterdiggare.
de pratade oavbrutet i wowtermer in till centrum. vid väla ville jag slänga ut dem och stampa på deras huvud i fårbajs. men sånt gör inte snälla flickor, så jag försökte somna istället.

kom in till stan iallafall, osminkad och päckel,
träffade krille :)
tog bussen mot landskrona, mötte upp med malin och billy,
sen blev det bad efter jakt på bankomater och lurendrejeri i kassan.
haha. fick bryta oss in sen, då våra kort inte funkade längre. stabbe.

blev en del bus, slagsmål, bubblande och skrattande.
vi var äldst där, konstigt nog? haha.
trivs dock inte riktigt i bikini, så blek som jag är.
ska nog hetssola, eller bara dölja mig i mitt mjukisställ?

hm. det luktar bränt här?

imorgon är det lördag. 5-6 pers kommer hit.
jag undrar om krille verkligen är kär i mig :/
han är en bra vän ju..
folket trillar in vid 7 iallafall.

antar att denås är på sin sista utekväll i lloret nu. hoppas verkligen att han har haft kul så jag inte saknat honom i onödan..
har sett How to deal, idag igen. idag grät jag dock inte. längtade bara ännu mer.

börjat på min romananalys. orkar inte längre.
sökt fler jobb, haft mormor på besök och hetstränat.
känner mig som ett sumo. mår inte bra då.
tror det var glassen krille bjöd på.
har städat och klippt gräs och sånt iallafall, lagat efterrätt och pysslat.

"-glad nu när obie kommit hem?"
- Han kommer på söndag. böl.

liksom, rub it in. jag vet väl att andra har kommit hem nu?! det spelar väl ingen roll. skitsamma.
aaaaaaaaaaaaaaaargh.

min hand gör ont. har fått nån sån allergisk reaktion mot en hudlotion. liksom gotte.
hugg av den, tack.


en massa ny musik ikväll iaf. något att glädjas över. kan dock inte lyssna på den då jag fortfarande saknar hörlurar =(

ska hjälpa pappa imorgon, så får väl dra mig mot sängen igen. ska bli skönt.
blev bestulen på min handduk idag. knäckt. vart är världen på väg? ;D haha.


kyss mig så som du gjorde förr, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback