blod, svett & tårar.

det har varit en händelserik vecka.

igår var dock en av höjdpunkterna när vi skulle lira amerikansk fotboll.
som vi ägde.
tacklingarna var roligast, vilket också resulterade i flest skrapsår, blåmärken och bulor.
jag fick en barnhjälm och martins svettiga hakskydd. haha.
blev en del fotat, dock inte med min egen kamera.. så jag har faktiskt bara en bild att bjuda på där jag också är medverkande.
 raden är; Frida, Jag, Malin, Ana och Caroline.
som sagt, vi var faktiskt bäst. av alla =D
Martins eget knattelag fungerade som funktionärer, eller smygtafsare.
de var ju ganska hjälpsamma med att få på och av oss skydden iallafall. haha.
tips om tacklingar och undanmanövrar var ju inte heller ovanligt ;D

passningen var väl det som var svårast, råstyrka is the key.

efter dagens slut skulle jag och malin ta oss till knutan innan hennes tåg gick tio minuter senare.
alltså, ombyte på vägen.
stod halvnäck när bussen kom. haha.
okej, med byxorna vid knäna iallafall. in på bussen , längst bak rök resten av kläderna av.
haha, lite läckert det också faktiskt, med tanke på att vi var mitt i stan. vid GA tror jag att både jag och Malin hade fått på oss tröjorna och nästan knäppt byxorna.
våra medpassagerare sneglade bak och försökte förstå varför vi gapskrattade så.
när vi klev av bussen som normalt folk igen såg de ju vad vi gjort. :)

skulle mött robin i stan sedan.. men efter 1½ timmes väntande på en jävla bänk tröttnade jag.
tog bussen hem, irriterad som få.
undvikit hans sms och samtal sedan dess. det vill säga, runt 7 nu.
fick tag på emma iallafall, hem och byta om sen skulle man iväg igen.
DÅ började det ösregna, så jag var ju dyngsur när jag väl kom fram till henne.
bakade lite , gjorde matsäck och sen skulle vi iväg igen.
käkade middag på tåget,  mötte mysan i stan.
blev negerbollar och tjejsnack på värmebänkarna innan vi mötte philip och henrik? som också går i emmas klass. trevligt folk allihopa, kan vara kul med efterblivna människor ibland :D haha.

denås ringde också. underbaraste själve dennis.
nu kan jag inte sura på honom mer. :) Jo, det kan jag, men jag borde kanske inte.
det sötaste han hasplade fram med sin sexiga whiskeyröst var ju det om flygplatsen och flygbiljetten :)
det var gulligt, även om det inte var sant . KOM HEM!

satt på knutan den sista tiden, då kom självklart malins ragg och hans kusin och skulle börja bråka.
orka sånt?
jag förklarade min kommentar jag lagt iallafall, och fick svaret;
"Jag pratar inte med dig. Jag pratar med killarna."
tjejers röst vägde inte tungt alltså.
my bangade ju inte att be dem dra åt helvete,
och slutligen försvann även de.
Bussen hem i regnet, moppe hem i regnet.

får se om my & emma dyker upp på lördag också då :)
vet iallafall att billy, malin, krille, jenni och herman kommer. nu är det bara transporten som ska lösas också. mat ska lagas, vinet ska flöda.

idag då?
idag har jag varit ganska instabil.
tror faktiskt att det är mina piller. jag blev deppig redan när jag började med dem för år sen.
ska nog kolla upp det.
började liksom gråta idag när jag skulle klippa gräset.
haha. hade ganska kul med soffelurkan på telefon idag också.
"Jag tror att jag har fått plenum.."
"va? vad är det? Jag har ingen aning, älskling."
"det är en könsjukdom som man får typ vårtor i underlivet av...älskar dig."

HAHA. så knäckt killen kommer bli.
plenum betyder alltså sammanträde. typ, råd =p
men det vet ju inte alla.

har läst ut En brors berättelse idag.. ruskig, men ruskigt bra. det finns inte så många välskrivna och trollbindande böcker som man faktiskt kan ta till sig.
min lärare kommer älska analysen också. när jag väl börjat med den, villsäga.
fortfarande inte svarat när robin ringer. jag orkar bara inte. mamma har nog rätt också, det gör mig inget gott. sist blev jag totalt fuckad i huvudet. chris brukar sköta den biten fint. synd att robin blir offret bara.

sylvia/silvia har varit här sen igår. en liten söt tjolanta :) trevlig också. dessutom uppskattade hon mina skämt, när jag väl lugnat ner mig lite.
kom hem och skrämde henne lite tror jag. var smått irriterad på björn som hade slarvat bort alla telefoner i huset.. men visste ju inte att hon var här. ingen aning om vem människan var. :/ men söt var hon :)

har varit och hyrt 8 filmer nu iallafall. så.. nu ska emma titta film i sin ensamhet.
orkar inte med folk idag.
snyftfilmer, kärlekskomedier (som kommer göra mig sjuk av längtan) och Den gröna milen.
suck. vilken afton det bådar för.
äpple och rabarberpaj sitter ju inte fel det heller.
men men. nuså. Kåss.

I'm missing my baby.
mimi har fått utstå en massa pussar för din räkning.
tar nog måndag off, om jag får mysa en stund då, innan mitt skitjobb drar igång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback