citat.

siktade på en fyllekväll, eller en snyftfilmskväll.

det blev båtåkning och skitsnack hos billy. inte för att det inte duger för mig, men det var inte som planerat =p
några öl och lite chips, snack om skolan och ragg på bussen.

"ehm, är ni inte lite långa för att vara 17?"
sveriges bästa skola var det.
och de var 19. plus sådär 5-6.
men men. IQ-test och sånt håller ju för mig.
springa över övergångsställen och hoppa tresteg funkar ännu bättre.

lite nedstämd idag.
kunde inte hålla mig. skickade ETT sms. men inget svar. har snart gått två dagar. en femtedel.
får se hur det är den där söndagen. inget nämnt inget att ångra.

och malin, jag vill också ha sex. malin friade till mig häromdagen. det var ganska sött.
för att fullborda vår lilla sekt liksom. billy får vara vårt kärleksbarn.

ska skriva vetenskaplig uppsats på 15 sidor imorgon. får använda min laptop á la dinosaur.
sen på kvällen är det schlager och mys i täcket.
borde lägga mig nu, innan det hela slår över. brukar göra det när jag inte sovit. det vet ni väl alla?
haha.

kvällens citat från tåget:
- Gå hem och lägg dig.
"- När jag ser såna som du kan jag absolut inte gå och lägga mig. Iallafall inte ensam."
- Kul du.


ciao. moppekylan tar sig genom kläderna. hatar mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback