dags att gå under marken.

nu har man äntligen fått planeringen inför vecka 20.
tack? eller fuck you.

har tre inlämningar/redovisningar/prov per dag. plus tretimmars nationella prov och tentor. jippi.
samtidigt så blir man lämnad för costa brava. jag hade ju inte bangat att följa med liksom. haha.

dock har det fina vädret hittat även hit, till det lilla sverige.
nyss varit och tagit en fika med malin, mysigt mysigt :)
personalen där hör ju ganska dåligt iallafall, men vad gör det?

får se om dennis ringer igen snart då, så jag kan visa mig i mina fläckiga byxor.
ja, caroline har sparkat och trampat på mig en sisådär 5 gånger idag. schysst tjejen =p

funderar starkt på att ta bort min lunarstorm också, de som vill mig något har förmodligen mitt nummer.
som dennis som ringde nu. ciao!


update.
Ja, det var dennis som ringde. det var också malin och caroline som fick träffa honom =p
okej, tjejer? inte sant ;)

följde med agge och denås och käkade iallafall, trackades ju ganska flitigt.
bara jag som har humor i det gänget liksom. ;D
att ni skrattar åt ert så fint uttryckta "missgynnade" är ju bara cepe.

vem skrattar inte åt carolines vits om elefanten och giraffen ?
inte för att den är rolig, utan mest för att den är fruktansvärt dålig. haha.

aja, lämnade agge vid bussen, sen blev det solning vid hamnen och skitsnack. som vanligt =)
hamnade till slut på tempel i en av de många sofforna :) så mysigt så.

jag har fått en cepe pojkvän.
svaret?
"you aint seen nothing yet."
- Vill jag verkligen det då? haha. :)

aja. längesen jag var så glad som jag är nu iallafall :)

blev följd till bussen som vanligt också, med en uns av dåligt samvete.
han kommer få vara kvar på tempel halva natten :/
något städat blev det ju då inte, inte tränat heller.

Har hunnit läsa 30 sidor RK iaf, stolt stolt.
sovmorgon imorgon, ska med soffelurkan till tatueraren, lär bli sugen jag med kan jag ju lova.

lär ju bli råplugg, bibblan, gymmet och storstädning också imorgon.
snart bikinisäsong, och redovisningarna ska jag ju inte ens nämna igen.
sjukskrivning hela nästa vecka, plugga dag ut och dag in.

mamma & pappa ska bort ihelgen. dock har min bror planerat in sig i vårt hus med grillparty. kul björn. kul.
får se hur det löser sig iallafall. Hur bakis dennis är samt hur knäckt jag är.

ska upp om dryga 10 timmar, behöver dock sova så att knalla bort härifrån är ju en idé.
fick mvg på psykologin iaf :) så det är ju det arbetet jag ska bygga på till svenskan också.
måste bara hitta lite fakta också, sen blir det..
gemytligt. haha.

får gå och tvätta av masken nu, och lukta på min tröja. den luktar som du. :)
natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback