de gångna dagarnas citat. :)



Vid glassätning:

"- Alltså, jag får gå långsamt så jag inte tappar mina kulor!" - Sofia
vilka kulor pratar du om? haha.

Vid köp av kebab:
Jag beställer, killen äcklas nästan av att jag ber om vitlökssås. haha.
Skickar fram pappa sen att hämta den.

"Aaaha, pappa betalar!" , säger idioten i kassan.
"Ledt!" ;D

har haft en bra vecka, aningen stressigt bara. :)
Klarade till och med konditionstestet igår.. dock tänker jag aldrig springa mer i mitt liv. nu är det fritt fram att bli kedjerökare och gå ner typ tio kilo. Och det vet du.
Är nästan klar med hemsidan nu, börjat på ppten och samhällen är strax klar. Känns ganska så bra faktiskt :) Idag har jag två lektioner, sen blir det att meka med flash och annat skoj.

Har fått trätta teddy också lite i veckan. Kort dock, men ändå. Alltid ett nöje.
synd att vi har så mycket att plugga bara.. hade velat träffas alltid jue. Men iofs, på detta sättet tröttnar vi kanske inte på varandra.

Tycker det är dags för en Emma-Sofia kväll snart också. :)
Grillfest, någon?
Haha. det får mig att tänka på min lyckade grillfest hemma... guud.
men skoj var det, ändå.

Sprang nyss in i megabjörn, han kände inte heller igen mig.. ganska så kul faktiskt. Jag kände iofs knappt igen honom heller med nya glasögon, ny keps och skäggstubb.
men men, alla ändras, det är mest en fråga om tid.

hm.. det var någon som sa något igår också, men jag kommer inte på det just nu..
nej. flash.
ska ha fek snart, bokslut? Liksom, vem fan bryr sig? haha.
har missat alla veckans lektioner så jag har ingen aning om vad vi ska göra. ganska festligt ändå.är sådär varmt och gosigt i datasalen nu, med typ 40 elever.
Gemytligt.
Får vänta in malin och carro och billy antar jag.
Annars är det ju bud på att bara göra klart hemsidan så man kan skita i det sen.

Saknar ju denås. har inte fått något dagligt sms. den sved ska du veta, första kvällen utan ett godnatt :P



förresten så hatar jag datorer. därför ska jag investera i en bärbar, samt en bredare säng så mitt sällskap slipper sova på golvet. fått linjer efter bikinin nu, var ju faktiskt hemma redan lite efter tre, konstigt nog. Slutade ju redan 11. Men men, tiden går snabbt när man har roligt, inte sant? :)

Malin ringde och frågade om grillning ihelgen, kunde ju varit mysigt. Men jag först vänja mig vid att ha en pojkvän att mysa med. Jag behöver ju faktiskt inte lämna huset :) mamma är så nyfiken. haha.
men det blir förmodligen bägge delar ihelgen, tillsammans med monsterplugg. Dock tror jag att jag kommit en bit på vägen, jag har iallafall hittat litteratur som passar min uppsats. det är sann lycka min vän.

mitt träningskort har gått ut nu, så nu blir det att hålla sig fit på annat vis. frågan är bara hur och med vem ;D haha.
ska iväg och hämta buelis senare också, kräva honom på mina pengar. liksom, det enda jag har att leva på resterande 17 dagar =p sen så ska det shoppas loss igen. avslutningskläder, tält och några flak till hultsfred ska det iallafall räcka till. strunta i maten, kommer leva på öl som det drägg jag kommer framstå som. haha. tur att man är lättanpassad alltså (:

- Kan man äta korvsallad?
- Nej, mamma. Glöm det.

Dagens diskussion om middagen. Jag ville ha sallad eller risgrynsgröt/havregrynsgröt till min otäcka mage, mamma hade tinat korv.
vad gör man då? En kombo såklart..
återkommer om hur det slutade.

Påess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback