den gångna helgen.


underbart. love is a blessing, yet a curse.

årsdagen var en av mina bättre dagar. middagen blev god, filmen var bra, sällskapet bäst.
hade kunnat stanna där, ville faktiskt inget hellre.
men men. jag vet vad jag vill denna gången. [v]

igår var det valborg minsann..
hann precis hem från dennis, duscha igen, och byta kläder. Sen var man på väg till billy.
Där släntrade man in och får se Oscar vid grillen, billy i köket och dukat långbord.
Kändes ganska skönt att man slapp göra något,
liksom, jag kom ju med värmen ;D haha.

maten var perfekt, malins ljusfinger var ännu mer perfekt och våra skämt var absolut sämst. haha.
men kul var det, som alltid. :)

hämtade upp ett flak sen på väg ner i stan, misstag? njae.
träffade emma nere i stan, full och odräglig som jag blev missförstod jag malin och missade därför skjutsen hem. fick inte tag på dennis heller. Så jag fick stå som ett retard med vantar och tröja utanpå min jacka, med biljetten i fickan. det tjänade ju inget till att gå upp dit om jag inte fick vara med dennis.
så, en promenad hem väntade, trodde jag.
fick till slut tag på bjorn och chris iallafall, fick inte sova hos chris så björn och jag knallade vidare.
Under vägen fördes väldigt djupa samtal. haha.
Och blicken var väldigt långt nere i ölburkarna.

kom hem till tobbe iallafall, fråga mig inte hur, för vägen verkade vara skitlång imorse.
där satt marcus, tobbe, nån tjej och vildskägg. (haha!)
det bjöds upp till sång, men jag vägrade visa mig i dålig dager på det området. kan ju faktiskt sjunga annars :P haha. nästan iallafall.
senare började fyllehungern ta över.
Inte för min del, jag stod bara för tillagningen.
Dennis ringde också senare, men sur som jag var så var jag nog måttligt otrevlig på telefonen.
Förlåt baby.

folk snackar dessutom en massa skit, vilket jag är trött på.
drama queen, maybe, temperament finns det i överskott iallafall.

förmodligen borde jag följt med dennis hem, och sluppit skeda med brorsan. haha.
men, kanske behövdes också den natten.
en ganska komisk syn måste ha varit mig, sittandes på knä på köksgolvet med en pastatallrik i handen.
Björn på en stol, Macke på en annan. Och de matades, det vet du. hahaha.

nej igår var en udda afton. idag gjorde det mest ont dock.
halt och lytt, med magkatarr som fan, rent ut sagt.
pills, pills, pills.

"- Vita tabletter är farliga."
- Ja, men de rosa är bättre.

liksom, va? :P haha

något annat gulligt var ju teddys prat i nattmössan.
man vaknar upp av ett "Vaddåe?"
- va?
- Vad sa du?
- Jag har inte sagt något.
- Jaha.
men men, visst. "Dennis, nu!"


frukost på donken gör jag aldrig om. och Armend på Axels tivoli är nog fortfarande snygg. Eller vad tror du emma? :) dragostea din tei, säger jag bara.
Något jag och björn skrattade åt idag var ju deras ljudeffekter till fritt-fall attraktionen.
Fördröjning och upprepning säger ju allt.
eller "we are flying high, high into the sky"- jingeln när de skickades upp. haha. ganska festligt.

slutsats nudå? En festlig kväll. Underhållande, udda och allmänt cepe.
Jag fick iallafall en puss. :)
Det blir också pausande i mitt drickande och rökande nu. Kände mig som en mänsklig soptipp imorse. Några fina blåmärken har jag också lyckats dra på mig. Starkt jobbat, emma.
Mamma bara skrattade åt oss när vi kom hem. tack för den ;D

Olas lista måste jag ta tag i också, så jag har något att skratta över denna veckan också (:
Engelska nationella torsdag och fredag, affärsplan fredag, plugg med denås i veckan?
Fasar inför tentan nästa vecka. Might as well shoot me, liksom. Sätter hela kursbetyget, och hon vet fortfarande inte vad jag heter. stabbe.
reklamprojektet ska också in, likaså hemsidan. faaan. Jag hatar slutspurter. Denna gången har jag iallafall sällskap.

- One year has passed, two more to go?
studentlivet alltså. I korta drag, Magsår och 20,0.

Ikväll är det CSI, eftersom att det är måndag, och inte tisdag som jag väldigt bestämt hävdade. Orka se det? Lär ju inte orka gå ut och springa iallafall. Blir mysmusik och msn ikväll.
Ohoj.

kärlek hitåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback