dennis är en gos.


men det vet han inte om.
läste våra gamla msn-historiker innan.
blev ledsen och arg. på riktigt.

men men. svartsjuka grundas på rädsla att förlora någon.
just nu skiter jag i vilket, jag behöver få vara lite arg på någon.
spännis tål ju dessutom att jag slår på honom ibland.
dock tycker jag inte riktigt om att skada någon ;)

jag är sjukt less på allt bara, vill mest krypa in i en varm famn och sova i tre dygn.
sover alltid bäst med sällskap. men det skiter väl alla andra i.

kraschar mitt usb imorgon så tar jag mitt liv. på riktigt.
säkerhetsskickade det till malin nyss dock.
innan jag lösenordsskyddade min blogg.
"visa det för hela världen liksom" - ja, skäms du eller?

nej. snart blir det att förflytta sig från denna stolen :P
en joggingrunda hade ju suttit fint.
eller inte.

vill överösa någon med kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback