emlan, hur beter du dig man?



bra fråga.
har haft en toppendag iallafall :)
dock hade jag missat tiden, och därför också hela repetitionstillfället inför tentan.
kom till skolan, såg ingen i min klass..
kollade schemat. jag hade missat mer än halva lektionen. gotte. nej.

så nu har man väl skolk på den lektionen också. haha.
har alltså bara haft idrott idag, som kändes ganska nyttigt.
många skratt med billy och malin har det dock blivit som alltid =p

ska snart möta upp med denåes också, ska bli mysigt :)
packa ner allt först bara, kolla buss/tåg.
men det blir nog bra, som alltid.
är bara sjukt trött idag, blir att sova på väg in till stan :)
somnade tillsammans med en kille på bussen hem idag. haha.
vaknade samtidigt och kollade på varandra också. weird. undrar vad han drömde om.
han sa iallafall inte "vaddååe?"
;D


"ring akuten och säg kom snabbt, för jag har babylonsjukan.."
gamla godingar.
ihelgen är det rix fm festival i malmö.
nästan bud på att åka dit och kasta ägg eller något. haha.
annars är det skejtfinal också (:
och filmmys, plugg och matlagning. får väl stå för den där middagen.
hoppas mammas operation går bra imorgon bara.
blir skola för mig 7-5 imorgon. fajjnt.
det är det lätt värt.

usch ja. lite ångest för tillfället.
men det går väl över det också. man ska inte oroa sig för mycket.
så. sluta nu.
bra.

imorgon är vi en dag närmre sommarlovet. jag längtar.
sol & värme, bikinilinjer och äckligt saltigt hår, glass med sand i, repiga solglasögon
med sällskap i en solnedgång. haha.
got to love it. (:


dagens händelse?
hittade ett par spetstrosor på väg från busshållsplatsen, i vägkanten. gottepåse. haha.
något annat festligt var ju kommentaren :
"åhh, älskling, kom hit." jag och malin möttes av utanför knutpunkten.
- Ehm. Nej tack?

haha. det blev typ slagsmål på GA också idag.
en gubbe krockade med en ung tjej.
rasism var det ja. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback