fuck the world, liksom.

fuck you , fuck me, like it was ment to be.

yeah yeah.
nu sitter dennis på bussen, jag fick en krraaaam. haha.
fick hetsåka med hans mamma in till stan iallafall.
inte sovit en blund inatt. eller jo, tre minuter medan dennis duschade.
aldrig sovit så gott i hela mitt liv. men men, livets goda saker finner sitt slut snabbt, om inte omedelbart.

tio dagar. tio fucking aslånga dagar.
jag har en jacka iallafall, men den luktar inte som du. så den räknas knappt.
borde nästan bränna den för den där kramen. grr.
aja, fick frukost iallafall på 7/11, redigt gott enligt mig då inte donken öppnat ännu och hindrade mig från att inhandla toast. rackarns buse.

nej. som sagt.. costa brava och 25 grader sol hade ju inte suttit helt fel.
speciellt inte med tanke på att man själv kan alla gator och affärer utantill. sådant sådant.

hoppas de får kul iallafall och kommer hem som bättre människor och inte tvärtom.
liksom, samma sak med lumpen. ska de bara svina ner sig totalt kan de lika bra skita i det.

jag har blivit en planka för övrigt. känns lite sådär faktiskt. men ändå rätt okej, orkar inte bry mig mer.
eller jo, men jag vägrar låta någon annan tro att jag tror att jag bryr mig.
 var först upp till skolan idag förresten. stod och bankade på halv 8.
som tur var släppte mikcke in mig, och efter lite gnäll öppnade han även datorsalen.
hade behövt sova litegrand, men det går ju inte så bra när uppehållsrummen är låsta för tillfället.

ska lätt bryta mig in nu. körfjantarna kan stå där och glo, de små asen. ^^ mihi.


update. 15.39

sitter i en svinkall datorsal med blöta fötter och blött hår.
har varit ute i regnet med krille och caroline idag. chili wok och fika på wayne's. mysigt :)
snackade en massa skit också, mitt horoskop stämde perfekt idag. haha.
och jo, han är visst min kollega. en bra sådan, med vett i huvudet.

skickade ett sms till denås innan, kunde inte hålla mig. det tog tre timmar.
jag är så svag. haha.
måste kämpa på nu ju.
slutade 11 idag, nu är klockan snart 4.. väntar på att pappa ska sluta så jag kan få komma hem och sova.
har ju inte sovit något inatt heller, då teddys väska skulle packas och tvätt tvättas.
lite dålig framförhållning, men han kom med bussen till slut iallafall.
tyvärr?
- nej, så ska man inte säga. vet att han kommer ha sjukt kul.
så då får man väl själv försöka göra det bästa utav sitiuationen.
partaj imorgon, eller iallafall något mys med krille, malin och billy. kanske pernilla också kommer med på ett hörn, samt herman och jenny?
får la se vad det bjuds upp till.

ska vara öppet hus på skolan ikväll. hade man varit smart så hade man anmält sig som volontär och fått skriva tentan nästa vecka.. men samtidigt, tjänar man något på att skjuta upp på det?
har pluggat 9 kapitel i boken nu, samt tio sidor marknads/upphovsrätt.
vill bara hem och sova nu. somnade med pärmen i boken innan, sen kom gustav och slog på mig.
blev livrädd. haha.
jag har sånt fint gällt skrik när jag blir rädd :)
ganska så stolt faktiskt. festligt liksom.

imorgon är det iallafall fredag. jag räknar dagarna, believe me.
just nu räknar jag även minuterna. ska sova bort denna veckan. iallafall plugga. får gosa med tjejerna och fjöntarna i vårt gang. we are the hood. ;D nej. det lät fel.

orkar inte mer nu iallafall, strejk eller död?
strejk.

sjukt ont i magen också idag. piller är idioti och bluff.
på tal om piller. läste en krönika om manliga p-piller idag. har funnits i 15 år, men finns ännu inte tillgängliga på marknaden. I likhet med bieffekter av tjejernas användning; depression, minskad sexlust, risk för blodproppar och viktuppgång, är bieffekterna för män; svettningar och lätt tryck över bröstet.

vad är mest rättvist?
måns borde heta duke, förresten. tror han hade gillat det.
dock har han inga dinosauriearmar, så han kanske inte duger för agge och denås.
hm. kräsenhet är dagens problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback