helvete.

känner mig som en jävla val, ungefär.

orkar inte med alla projekt längre, fick lust att supa skallen i bitar idag.
fjortis? nej. snarare enormt frustrerad.

Kom nyss hem, uppenbarligen var det för sent ändå.
och jao. jag är kär, irriterad och ensam.
förstående dock.

ikväll har jag varit fredsmäklare, packåsna och temporärt sällskap och Mensa, Marcus, Björn och Dawe.
Jag var den enda damen, och fick stå ut med diverse kommentarer om att knulla fjortisar, nunnor och plastartiklar.
känner mig nästan berusad, kanske på livet självt.

fick en kyss idag iallafall, det kändes bra. annars hade jag nog åkt hem och grävt ner mig.
är bara så mycket just nu, känner mig helt fuckad i huvudet. kom nyss på att jag saknar alla program för att göra något funktionellt av vår hemsida.
har inte flash, har inte någon ftp-klient skit.
har inte ork, har inte lust, har inte tid, eller vilja, eller något alls faktiskt.

mår sjukt dåligt pga min påbörjade kedjerökning idag.
tabletterna funkar inte, och till råga på det är jag deppig som få.
ide?
ja tack.
har iallafall lena ben idag, så jag kan sova med gott samvete utan att sticka mig själv.

fick gå helt ensam genom stan ikväll också iallafall.
kommentaren?
"- Det är ju bara söder, eller stadsparken."
tack för den du. jag sprang förbi varenda levande själ.
som tur är, har jag iallafall övervunnit lite av min mörkerrädsla. det är ju en tröst.
Kört moppe hem i shorts också, måttligt skönt.

dagens händelse då?
- 5 killar i en bil hailar åt mig när jag går över övergångsstället.
så turkig ser jag inte ut att vara, men tack ändå. tar det som en komplimang.
ja, detta inlägget har en negativ klang jag vet, saknar något för tillfället.
typ.. uppskattning.

fick iallafall mitt mvg+ i engelska idag.
den enda eleven som klarat dittan och dattan, och fått det omdömet av eric.
tack . 1 av 112.
han frågade om jag hade planer på att bli författare. maybe maybe, time will tell.
tror dock inte mina historier vore så upplyftande, men vem bryr sig?
bedrövligheter säljer det också, nästan bättre än små kärlekshistorier.
mitt liv känns som en halvtaskig dokusåpa för tillfället.
är bara fläng, gnäll, intriger och förvirring. för att inte nämna min icke önskvärda svartsjuka eller aggressivitet. ja, jag skulle slått någon ikväll. det hade kanske hjälpt en stund.
typ mensa som försökte kyssa mig. han förtjänade lätt en örfil eller två.
men sen trillade han ju själv, så han fick nog sitt straff ändå.

blev av med mina brills idag också.. lyckat emma. tror det var där det hela började faktiskt.
åkte in till stan endast för att lämna en väska, liksom har jag blivit något jevvra postbud nu?
fick träffa dennis i några minuter iallafall, tur var väl det.
åååååååååh. ynk.

man borde kanske lägga sig så detta fick ett slut iallafall.
helvete. med det mesta.

"you're the last good thing about this part of town."
- lycka till imorgon. väck mig och dra mig ur väggen jag sitter fastlimmad i. tack.
inte för att stjäla uppmärksamheten ifrån någon, men detta är min blogg och den kommer handla om mig idag.

planering?
- grillning imorgon, mys förhoppningsvis
- panika över projekten, bryta samman så smått
- råplugga, böla och gnälla lite till
- muta någon att hjälpa mig (eftersom att ingen annan bryr sig ett skit)
- puttgarden 5 juni med pappsen
- handla tält
- handla skolavslutningskläder
- fixa min laptop
- fixa ny säng
- vara allmänt dräggig och fattig
- köpa nya brillor
- sälja mig själv
- börja säga "jag älskar dig" så ofta som jag tänker det
- skaffa starkare medicin
- börja skriva på mitt debutverk
- spela in en låt med brorsan och grabbsen
- amputera mina fötter, knän och mage
- prata vett med mina föräldrar
- välja kurser, och framtid
- kolla aupair platser
- söka fler jobb, få ett jobb
- gå ner i vikt
- köpa en ny bikini
- kräva tillbaka alla skulder
- tatuera mig, skönont
- få en massage, snart
- sova naken.

jag börjar nog nerifrån idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback