home sweet home :)

igår finns inte. så overkligt.

för det första dampade jag över middagen, mamma erbjöd mig Valium..
telefonen ringde i ett, och jag hann inte med att laga maten.
Emma dök upp vid 5, precis efter mitt livs märkligaste samtal.

"- Hej gos, gissa vart jag är?"
redan hemma?! =D/;'(

Han kom hem =p
bjöd hit honom på middag med oss, vilket inte verkade vara alltför populärt tills jag berättade vilka som skulle komma.
Men som sagt, när de andra dök upp, var hans stol fortfarande tom.
Dukade undan, med ett påklistrat leende.
En besviken värd är en dålig värd.

Malin, billy och krille dök upp iallafall.
var kanske bara jag som tyckte att stämningen var lite spänd?
uppenbarligen hade de andra trevligt, och maten uppskattades ju flitigt :)
känns bra.. att vara bra på något =p

efter maten snackades det mer skit, vi skrattade som vanligt åt allt och alla :)
snackade minnen, framtidsplaner och skvaller.

går in efter att ha hämtat efterrätten, hör en mobil ringa.
När jag svarar så är det Dennis i andra änden.
"- Gissa vart jag är?"
jag gillar inte gissningslekar, eller överraskningar. men gud. vad glad jag blev.
sprang runt huset och letade, ropade. vem kommer gåendes ute ifrån vägen?
så chockad har jag nog aldrig varit.

tror det var snacket om krille som fick fart på honom ;) haha.

blev trotsallt en lyckad kväll :)
gänget tog taxi till ängelholm,
vi stannade här. satt på balkongen och pratade, visade upp oss. haha.
dennis nämnde en fantasi dessutom ;D

jag älskar dig baby, du är bäst i världen.

åkte härifrån runt 3, kändes som att ta farväl på nytt. :/ men så illa är inte fallet hoppas jag.
Mors dag idag, så jag har ju kockat och laddat upp med en film för mamsen.
så.. Spanglish it is nu.
Imorgon: En ny start, en fortsättning.

8 skoldagar kvar. sen? frihet och heta nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback