I know he loves me,

because he told me so.

ringde och väckte mig inatt, efter allt spanskaplugg.
behövdes, sådär lagom lugnande.

idag har jag pluggat, klar med uppsatserna, tror jag.. om mamma inte hittar en massa fel.
spanskan kvar då. fattar ingenting. har glömt grundorden till och med, så då blir det lite svårt med de nya också.

men jag ska ha mitt mvg ändå. det får gå.
det ska gå. (tro på dig själv emma, som jag fick höra)

håller på med brorsans rum nu. har nyss flyttat en garderob som lätt vägde 200 kilo.
ganska stolt.
klämmer på min mage också.. tycker inte om den. speciellt inte idag.
snart bikinisäsong. jag ska nog bada i ett tält. haha

ska till landskrona på fredag iallafall, sen blir det party hos my med emma?
ser fram emot att träffa de tjejerna också :)
imorgon.. efter imorgon har jag så gott som sommarlov.

sen är det bara en romananalys och ett psykologiarbete som ska in.
wunderbar. tre kurser som betygsatts. undrar bara vilket betyg jag får. :/

ska lätt stämma marina om hon ger mig G.
då ska hon dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback