I made it.!

jag överlevde, vi överlevde, du överlevde :P

nu borde denås vara framme i lloret, men inte ett ord än sålänge.
tänker inte skicka fler sms. får låtsas att jag inte bryr mig bara.
vilket inte är helt sant, men ja han har väl annat att tänka på. det är lugnt.

jag och malin gjorde bodelningar idag.
det var oscar och dennis som dött.
skämtåsido, men ibland så.

var ju malin som fått uppleva detta i form av en ihopknycklad papperslapp.
jag har inte ens det. är bara sällskapssjuk.

har ingenstans att vara ikväll, inga pengar, ingenting .

nyss avslutat rk-tentan också, det gick förhoppningsvis bra med tanke på allt godis som jag tryckt i mig samt mina morgoncigg. lotta roade oss andra också genom för stor konsumtion av Dextrosol som visade sig i skrattanfall och små fniss de hela tre timmarna i det svettiga trånga klasssrummet.
som tur är händer det alltid något roligt.

- hackad blodkorv, pojkvänner som har städat rum, powerwalk till TH, en schizo missgynnad som pratar med filmaffischer, läsk/ölpysande, lundafestival och kramar i korridorerna.
jadu, nu har vi överlevt.

jag är ganska stolt faktisk, över oss allihopa.
grille och grilly, maolin och jag, pernille får också vara med på ett hörn :P
det är najs.

.




ser ut som att vi kommer få hålla till i billys uterum ikväll, med värmefläkt och sommarlåtar :)
inte helt fel det heller.

för övrigt så har vi numera en vallgrav runt skolan. innan fanns det en bro över till porten, men denna var såklart placerat på otroligt avstånd till makkapängen man slår in koden på. alltså funkade det inte alls.
men vi är ju längdhoppare allihopa, så vi har klarat oss hela dagen ändå, med grus i skorna.
får se hur det blir nu när man kliver utanför dörren.
levande begravd kanske?
grävarnissarna ser lagom ondskefulla ut.

HEJ KRILLE!
don't bother.
jag vill inte ha någon Duke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback