I've been up for days now, I hope no one can tell.

funny but it's true
what loneliness can do
since I've been away
I have loved you more each day.

nu är det bara 13 dagar kvar tills vi åker.
9 dagar tills skolan slutar,
2 tills festandet börjar? ;D

drömde att jag blev attackerad av en jättelik spindel inatt. en likadan som fanns i släpet när jag och pappa lämnade möbler på tippen. jag hatar verkligen insekter.

imorgon är det studentbal, ska nog minsann ner och titta på dennis och sofia.♥
ska bara ha betygssnack imorgon också, tog ju ledigt idag.. haha. orka spela brännboll i regnet?
svenska och fek B, två orosmoment.
Fick klar min analys imorse iallafall (: krillzor fick lämna in den. hoppas den duger nu bara..
vg i svenska ska jag inte ha.
vet 6 betyg nu iallafall. meow!
mamma kommer bli så stolt. haha.
betygspeng, ja tack? annars kommer jag få svälta på hultsfred. blir inget tyskland förresten, så får boka in en dag att åka till danmark istället med kärran. det löser sig.

Blir våffelätning på tisdag, party, och biomys ihelgen (:
hittade en massa bilder idag..
haha, av alla människor fick jag ett sms av tessi idag, tillsammans med ett av dennis som jag glömt att jag fått :/ jag är nog en annan person efter jag lagt mig.
Tessi längtade efter moppeturer och pommes på farhult sa hon.
jag längtar efter sol och tivolivåfflor. saknar nog henne lite ändå, trots att jag bad dennis elda upp fotot på henne som jag hade i berlocken. haha.
- pure evil.

nej. idag känner jag mig sådär fri. har klippt gräset idag också. gotte.
har fuskat bort min teleräkning också. hoppas pappa glömmer ;D

diskuterade barnmisshandel idag med mamma. hon mådde illa när hon läste min analys.. och om det är bra eller dåligt vet jag inte :/

citat:
"Blow up the world, and see if I care!"

fön me.
nej, nu måste jag göra något. film, någon?

Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback