jag orkar inte.

första dagen idag.
visst har jag sålt, fått min klapp på axeln och fått läsa ett ganska så oroande anställningsavtal.

känns det bra då?
-nyttigt?
nej.

känner mig tömd på det mesta faktiskt,
ensam och trött.
bestämt att det inte blir något UF i höst iallafall.
hoppas innerligt på jobb, iallafall någon annan kampanj snart innan jag hoppar från 13:e våningen.
imorgon ska det inhandlas nödproviant. det betyder ciggisar och ramlösa.
mår så sjukt illa idag.

har en romananalys att skriva,
och en packad pojkvän på fest i helsingborg.
just nu orkar jag inte ens tänka på det. jag orkar bara inte.

planer smids, hultsfred närmar sig. jag har ännu något att oroa mig över, yey.
godnatt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback