ledt ;D

ännu en stjärnklar kväll med fint sällskap, fin mat och fina minnen :)

rastlösa som vi var efter att ha suttit och skrivit NP i engelska igår, (som för övrigt cpade sig ganska duktigt med hackande stereo och annat) bestämde vi oss för att grilla :)

så, hem och skura hela huset. Sen iväg till stan, möta upp med carro och lina och pernilla :)
djurade genom stan också för att hinna lämna björns etui med kontokort och annat. när jag gått mer än halvvägs får jag tag i idioten. - Äh, jag behöver inte det.

Sällan?

så, på bussen till råå med girlsen, missade såklart vår hållplats när vi satt och skrattade.
- Kolla vad smala lår hon har!
- Ja, henne hatar vi.

haha.
Fick träffa matte och robin iallafall :) de krulliga kusinerna. Där har du något malin (:


NEJ JAG FÅR FAN RYCKET.
Skrivit i en timme, sen försvinner allt skit.
palla? EH, nej.

I fredags,
mys, arom16 (i en kvart), mys, väckte dennis mamma.
fick höra att jag hade ett vackert ansikte av Valle,
tappade dennis sko,
rökte alldeles för mycket, träffade robin och pada.
sov alldeles för lite, men det var lätt värt det.

I lördags,
loka till frukost, hem och sola,
korvjakt och sökande efter korvbröd, var slut i hela stan.
grillning på gröningen med dennis, mysigt. blev aldrig något grillat dock.
björn satt 20 meter ifrån oss. stabilt.
kul att träffa mats, martin, andré och tjörne igen . och Simon. haha.
sprang in i robin och atta och gänget också, samt emma.

pendlade mellan emma och dennis största delen av kvällen.
dennis var upptagen med att berätta skämt för alla emmor där,
och jag var grinig och utanför.

så..
ja. tog tidiga bussen hem med emma, lämnade dennis vid tivoli och emelie (som garanterat är kär i honom) och körde hem till spannarp själv.
somnade på bussen såklart.  kom hem åtminstone.

sov glatt 13 timmar och sen blev det solning. tills solen gick i moln fem minuter senare.
lukning, plantering och tvättande. fint.
i skuggan, dock.
har nyss ätit frukost och insett hur mycket klockan är.
inget svar, inget alls faktiskt från dennis. kul kul.
svartsjuk?
- jag är bara osäker och nervös.

håller på med hemsidan, men kommer inte ihåg vad jag ska göra :S så man får väl ta itu med samhällen också som ska in.
tänker gå på drygt 5 lektioner denna veckan, har en sån nära-döden-upplevelse.
överlever jag, så ska vi fira.

thinking about you.
så, får väl betala tillbaka skulder också antar jag. hm..
krille och emma. löser sig.

jag vet inte hur det ska kännas att vara kär faktiskt,
men jag vet att jag aldrig känt såhär innan.

" I've been loving you for such a long time now,
 expecting nothing in return, just for you to have a little faith in me.
 You see time, time is our friend, 'cos for us there is no end.
 and all you have to do is have a little faith in me." ♥

fått en ny läsare idag. kul.
fan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback