never fallen so deeply before.

jag är kär i en pojk som har många namn.
denås, teddy, dennis, fjant, nörd, tönt, sötnos, gos, baby, älsklång och en massa flera.
kärt barn har många namn som man säger :)

får hoppas att du kommer hem ordentligt sötnos.

sett den gröna milen nu.. snyft.
björn somnade direkt, så jag fick gråta själv.. haha.
vilken mes jag är.

idag har det varit mest ynk och gnäll.
är uppsagd nu iallafall.. får kompensera resorna med malin bara på annat sätt.
det var ju höjdpunkten liksom =p

fuckade mitt np i matte, yes.
men han sänker nog inte mig, om det inte var katastrofalt, som han sa.
det ordnar sig. hemma imorgon, skriva klart analysen, klippa gräset och mamsen+papsen.
finfint.

kelsjuk nu igen. så..
ja. det kommer väl det också. gottgörning. haha.

gonatt iallafall, Påss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback